Kent er iemand een adres in het Waasland waar ik een toestel kan kopen, om een scherm te kalibreren. De enkele winkels waar heb naar gebeld, wisten niet eens wat dit was
Heb je al bij IT Pro geprobeerd? Ze hebben een winkel in het Waasland shopping centre. t' Is een Mac-winkel, maar dit soort apparaten werkt meestal op de 2 platformen.
Op de site van LaCie http//:www.lacie.be kan je te weten komen welk het voor jou dichtsbijzijnde verkooppunt is voor hun producten.
Ze zijn wel iets prijziger
Is zeker een aanrader om wat meer te weten te komen over kleurbeheer.
Alain
kan ik alleen maar bevestigen
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Dat Huey-systeem lijkt wel heel interessant. Het zal wel minder uitgebreid/nauwkeurig zijn dan bv. de Eye One, maar voor die prijs neem je dat er wel bij denk ik. De meeste reviews zijn lovend, is er niemand die persoonlijke ervaringen heeft met dit product?
Dat Huey-systeem lijkt wel heel interessant. Het zal wel minder uitgebreid/nauwkeurig zijn dan bv. de Eye One, maar voor die prijs neem je dat er wel bij denk ik. De meeste reviews zijn lovend, is er niemand die persoonlijke ervaringen heeft met dit product?
Comment