Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag Over Scherpte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Vraag Over Scherpte

    Had je bericht #19 gelezen?

    Comment


    • #32
      Re: Vraag Over Scherpte

      Bij deze mijn excuses voor de te grote fotos,ik ga er meteen wat aan doen,

      Maar nog iets raars bij mijn minolta 5 D

      Ik kan binnen elk diafragma kiezen zelfs tot F22 met iso 100 zolang ik de interne flitser maar gebruik,dit kan eigenlijk toch niet,ik gebruik de AV stand.

      Comment


      • #33
        Re: Vraag Over Scherpte

        Zo vervuil je je eigen forum topic.
        http://www.fotohans.eu

        Comment


        • #34
          Re: Vraag Over Scherpte

          Ik was me er echt niet van bewust,vandaar mijn welgemeende excuses,
          Om dan meteen te zeggen dat ik mijn eigen Topic Vervuil,vind ik wel een beetje overdreven

          Comment


          • #35
            Re: Vraag Over Scherpte

            Mischien heb je hier iets aan dof calculator op de site van Tamron

            Is een Macromedia flash en is te downloaden, er is wel geen f 1.8 voorzien begint pas op 2.8.

            groeten Luc.
            BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

            Comment


            • #36
              Re: Vraag Over Scherpte

              Zo wordt het genoemd, bedoel er niets mee. Als je namelijk zoeken gebruikt vind je het nieuwe onderwerp wat je aankaart niet, vandaar.
              http://www.fotohans.eu

              Comment


              • #37
                Re: Vraag Over Scherpte

                Trouwens, de Minolta 5D heeft een zalige functie rechtonder naast de lens: de DOF preview...

                Probeer op de A stand wat met het wieletje te spelen en druk dan half de sluiter in + de DOF preview - je weet gelijk wat je fotoresultaat gaat zijn.

                De preview is altijd met volledig open lens dus die zal niet volledig scherp zijn (buiten waar je op scherpstelt) maar met de A stand, de F stand kiezen en de DOF preview krijg je je resultaat mooi voorgeschoteld zonder de foto te moeten trekken.

                Dit is net het leuke aan dit toestel - zoveel te ontdekken... De manual vertelt ook heel veel! Fotografie zou boring zijn als je 1ste foto gelijk perfect uit je toestel komt toch?

                Comment

                Working...
                X