Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Privé leraar gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Privé leraar gevraagd

    Hmmm ... heb ook een PM gestuurd, ze heeft hem wel gelezen, maar niet beantwoordt, ik denk dat dit toch het minste is wat je kan doen als iemand z'n vrije tijd hiervoor aanbiedt.

    Enfin ... we zien wel
    www.wildlifepixs.com

    Comment


    • #17
      Re: Privé leraar gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door Plette
      Hmmm ... heb ook een PM gestuurd, ze heeft hem wel gelezen, maar niet beantwoordt, ik denk dat dit toch het minste is wat je kan doen als iemand z'n vrije tijd hiervoor aanbiedt.

      Enfin ... we zien wel
      Vind ik ook, vrije tijd en gratis, maar tot nu toe geen reactie niet echt beleefd

      Comment


      • #18
        Re: Privé leraar gevraagd

        Ze schrijft toch dat ze weinig tijd heeft mensen, dan zal ze ook wel niet ieder uur van de dag op BD vertoeven hé

        Zet ze nu ni direkt op haar paard hé

        Comment


        • #19
          Re: Privé leraar gevraagd

          Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
          Ze schrijft toch dat ze weinig tijd heeft mensen, dan zal ze ook wel niet ieder uur van de dag op BD vertoeven hé

          Zet ze nu ni direkt op haar paard hé
          Ze schrijft dat ze geen tijd heeft om naar de avondschool te gaan, is toch wel iets anders dan een mailke sturen
          Linda

          Comment


          • #20
            Re: Privé leraar gevraagd

            Waarschijnlijk is ze een fotooke van haarzelf aan het trekken, maar ja, ze snapt de camera niet

            'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

            Comment


            • #21
              Re: Privé leraar gevraagd

              Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
              Klopt, heb cathy een pm gestuurd maar daar antwoord ze niet eens op, dan wilt ge al eens iemand helpen
              En ik kan haar alleen maar bevestigen dat uw hulp meer dan voldoet


              moeten nog afspreken voor dat batterijtje zeker hé...

              Comment


              • #22
                Re: Privé leraar gevraagd

                Oorspronkelijk geplaatst door pioux
                En ik kan haar alleen maar bevestigen dat uw hulp meer dan voldoet


                moeten nog afspreken voor dat batterijtje zeker hé...
                Klopt stuur je PM
                Linda

                Comment


                • #23
                  Re: Privé leraar gevraagd

                  Ofwel is dit een flauwe grap,ofwel is Cathy Tamsin wel een beetje afgeschrikt door de masale hulpmachine van BD.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

                  Comment


                  • #24
                    Re: Privé leraar gevraagd

                    Cathy heeft vandaag mijn pm beantwoord. Heb haar de goede raad gegeven een berichtje hier op het forum te plaatsen kwestie van beleefdheid tegenover iedereen die hier hulp heeft aangeboden.
                    groeten Linda

                    Comment


                    • #25
                      Re: Privé leraar gevraagd

                      Ik kan haar wel een beeje begrijpen je vraagt om een leraar en de hele klas meldt zich aan :
                      Canikon 40D - D200, D300

                      Comment


                      • #26
                        Re: Privé leraar gevraagd

                        Oorspronkelijk geplaatst door mexicano
                        Ik kan haar wel een beeje begrijpen je vraagt om een leraar en de hele klas meldt zich aan :
                        ja precies een linda

                        Comment


                        • #27
                          Re: Privé leraar gevraagd

                          Hallo iedereen, zeg, wat lees ik hier allemaal. Jullie hebben nogal een gedacht van mij zeg !
                          Ten eerste: al ben ik niet blond, ik heb de pm pas gisteren "ontdekt" (sorry)
                          Ten tweede: idd, jullie massale hulp is overweldigend, de wereld is toch nog zo rot niet....
                          Ten derde: Ik ben op zoek naar een andere lens en voor de rest van mijn vrije tijd "autodidactisch" bezig, zoals velen van jullie mij aangeraden hebben...

                          Hierbij bied ik iedereen mijn welgemeende excuses aan voor het eventueel veroorzaakte irritaties !

                          Groetjes,

                          Cathy Tamsin
                          (WEST-VLAANDEREN)

                          Comment


                          • #28
                            Re: Privé leraar gevraagd

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cathy Tamsin
                            Hallo iedereen, zeg, wat lees ik hier allemaal. Jullie hebben nogal een gedacht van mij zeg !
                            Ten eerste: al ben ik niet blond, ik heb de pm pas gisteren "ontdekt" (sorry)
                            Ten tweede: idd, jullie massale hulp is overweldigend, de wereld is toch nog zo rot niet....
                            Ten derde: Ik ben op zoek naar een andere lens en voor de rest van mijn vrije tijd "autodidactisch" bezig, zoals velen van jullie mij aangeraden hebben...

                            Hierbij bied ik iedereen mijn welgemeende excuses aan voor het eventueel veroorzaakte irritaties !

                            Groetjes,

                            Cathy Tamsin
                            (WEST-VLAANDEREN)
                            en wij maar denken dat je niet meer kon lezen, schrijven of erger nog, dat je iets overkomen was
                            Last edited by Guest9; 23 februari 2006, 23:46.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Privé leraar gevraagd

                              Als je resultaten hebt laat ze dan maar eens zien
                              fotosite

                              Comment

                              Working...
                              X