... op wielen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn vaste schuilhut...
Collapse
X
-
-
Re: Mijn vaste schuilhut...
[ bar voor de coke? spiegel ja ]
knap hé! met een stoeltje of een zetel?
en de vijver? hoe vordert die?
m m
Comment
-
Is dit een onderkomen voor het geval dat je ruzie met de vrouw hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HanselIs dit een onderkomen voor het geval dat je ruzie met de vrouw hebt?
Comment
-
-
Schitterend, ik mis alleen de tapkraan, voor de rest......There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
-
-
Dat is telepatie zeker,ik dacht al een paar dagen geleden hier vragen over te stellen.
Want ik kan wel dicht komen in mijn tuin,maar niet dicht genoeg......ze zijn hier snel weg.
Gebruikt iedereen hier een Schuiltent ,voor vogels te fotograferen.
( Als je via link,op natuur outdoor klikken en dan op schuiltent.)
Deze bevalt me wel,maar is nogal duur vind ik.Last edited by Cois; 4 februari 2006, 11:41.mvg FrançoisVM
Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CoisDat is telepatie zeker,ik dacht al een paar dagen geleden hier vragen over te stellen.
Want ik kan wel dicht komen in mijn tuin,maar niet dicht genoeg......ze zijn hier snel weg.
Deze bevalt me wel,maar is nogal duur vind ik.[FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CoisDat is telepatie zeker,ik dacht al een paar dagen geleden hier vragen over te stellen.
Deze bevalt me wel,maar is nogal duur vind ik.
Comment
Comment