Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoapparatuur in vliegtuig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotoapparatuur in vliegtuig

Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909
    Voor aleer over iets te spreken moet je een onderscheid maken tussen charters en lijnvliegtuigen.

Charters zien niet zo nauw, lijnvluchten wel.
    Ik zou net het tegenovergestelde beweren.
    Ik heb de afgelopen 2 jaar 131.500 miles met KLM gevlogen en heb bijna altijd een ticket waarmee ik inclusief mijn Frequent Flyer voordelen 45kg mag meenemen + handbagage.
    KLM,AF,SN,Alitalia,Iberia,Lufthansa zeuren ook niet als je in Economy met 22 of 23 kg bagage komt als er maar 20 kg toegelaten is.

Retourvlucht vanuit Miami met Delta had ik 2 koffers van 25kg. Daar mag je slechts 1 koffer (maar met quasi onbeperkt gewicht) inchecken. De check-in steward stak zelf mijn 2 koffers in 1 grote doos,stevige tape errond en klaar was Kees. Niets extra te betalen.

Daarentegen betaal je bij Ryan 15€ per kg bagage-overgewicht voor een vlucht Charleroi-Gerona. 15kg toegelaten en vanaf de 16de kilo moet je al extra betalen. Daardoor betaalde mijn dochter meer voor haar Ryan ticket dan voor een Iberia lijnvlucht. Of is Ryan geen charter ?

Het wordt tijd dat de ticketprijs wordt berekend volgens gewicht van de persoon samen met gewicht van de bagage.

Een persoon van 120kg met 20 kg bagage (samen 140kg) betaalt geen extra.
    Een persoon van 50kg met 90kg bagage (samen 140kg) betaalt een fortuin.

Comment

Re: Fotoapparatuur in vliegtuig

Het wordt tijd dat de ticketprijs wordt berekend volgens gewicht van de persoon samen met gewicht van de bagage.

Een persoon van 120kg met 20 kg bagage (samen 140kg) betaalt geen extra.
      Een persoon van 50kg met 90kg bagage (samen 140kg) betaalt een fortuin.
      Nee
      Ben zelf 2 meter...
      Mijn jeans broek weegt twee keer zoeveel als dat van mijn vrouwtje
      Mijn schoenen maat 47 wegen dubbel zoveel dan het maatje 38.
      Haar beautycase 3kg mijn cameratas 8kg.

Zal de volgende keer in mijn zwembroek moeten reizen

Effe serieus
      Had 2 jaar geleden in de 90 vluchten op een jaar.
      KLM, SN,Signapore airlines
      Finnair is ok
      SAS die doen altijd moeilijk bij mij

T zal aan mij liggen zekers

Risto
      Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

Comment

Working...
      X