Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP....Geheugenkaartje gewist :(

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: HELP....Geheugenkaartje gewist

Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
    Klopt, maar ik heb deze links vandaag gevonden en post ze hier om ze later nog terug te vinden
    Waarom zou je ze later niet meer kunnen terugvinden?
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Hallo,

Een week terug heb ik "helaas" als mijn foto's gewist .
      Ik heb het internet afgezocht totdat iemand mij vertelde over een programma die foto's terug kan halen.
      Ik heb deze software direct geïnstalleerd, ging erg makkelijk en vraagt zo goed als geen prestaties van je computer.

Deze software heet "smart recovery"
      Programma wordt aangeboden voor een een klein bedrag.
      Binnen enkele minuten was het programma klaar.

Al mijn foto's weer terug! Super!
      Tip. voor de mensen die misschien bang zijn om in de toekomst een keer per ongelijk je kaartje te wissen, download hem alvast!
      Kost bijna geen ruimte op je computer en ik hoor het steeds vaker dat het gebeurt.

Met vriendelijke groet,

Bram Wolf

De website: http://ebookstreet.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bramwolf Bekijk bericht
        Hallo,

Een week terug heb ik "helaas" als mijn foto's gewist .
        Ik heb het internet afgezocht totdat iemand mij vertelde over een programma die foto's terug kan halen.
        Ik heb deze software direct geïnstalleerd, ging erg makkelijk en vraagt zo goed als geen prestaties van je computer.

Deze software heet "smart recovery"
        Programma wordt aangeboden voor een een klein bedrag.
        Binnen enkele minuten was het programma klaar.

Al mijn foto's weer terug! Super!
        Tip. voor de mensen die misschien bang zijn om in de toekomst een keer per ongelijk je kaartje te wissen, download hem alvast!
        Kost bijna geen ruimte op je computer en ik hoor het steeds vaker dat het gebeurt.

Met vriendelijke groet,

Bram Wolf

De website: http://ebookstreet.nl
        toch raar dat je eerste post direct eentje is naar een webshop
        dit terwijl smart recovery tooltje gratis is te downloaden op de site van convar

Comment

bestaan er ook progjes waarmee je op een netwerkdisk een recovery kan doen of moet je die hdd dan even uitbouwen en fysiek aansluiten op de pc van waarop je de scan doet?
          Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

Dit is wel een beetje een vreemde vraag.
            Als je de mogelijkheid hebt om de harddisk uit te bouwen, dan kan je toch evengoed dat tooltje runnen op de pc waar die harddisk inzit ??? Dan is dat uitbouwen nergens voor nodig...

K'heb het zelf nog niet uitgetest, maar ik vermoed dat het niet zal lukken langs het netwerk. Die tooltjes scannen nogal redelijk diep in het bestandssysteem van je harddisk. Een harddisk die bv. net geformateerd is kan je ook niet delen bijvoorbeeld (want je hebt zelfs geen stationsletter)...

PS er bestaan ook grotis tooltjes om bestanden terug te halen. Recuva is er bv. 1 van...
            Groeten,

Polleke

Comment

nee het is een standalone netwerkdisk dus ze zit niet in een pc en vroeg me af of er ook zulke tools bestaan die via het netwerk andere disks kunnen scannen
              Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht
                nee het is een standalone netwerkdisk dus ze zit niet in een pc en vroeg me af of er ook zulke tools bestaan die via het netwerk andere disks kunnen scannen
                Heb persoonlijk geen weet of er dergelijke tooltjes bestaan... Ik vrees dat zo'n tooltje van de fabrikant van die netwerkdisk zal moeten komen...

Als het een netwerkdisk is waar meerdere schijven inzitten (en dus via RAID werken), mag je het trouwens helemaal vergeten, want dan is de info niet toegankelijk als je er 1 schijf uithaalt (behalve als ze in mirrorring zouden staan, maar dat is niet echt waarschijnlijk).
                Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peke Bekijk bericht
                  Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd en ik denk dat het sterk afhankelijk is van de netwerkdisk zelf en vooral de software die ervoor zorgt dat de gegevens van de schijf beschikbaar zijn via het netwerk.
                  Als die netwerkdisk ook een USB/Firewire-aansluiting heeft, zou ik je dat even aanraden (mijn twee netwerkdisks hebben dat in ieder geval wel).
                  Mvg,David
                  [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Zopas heb ik ook perongeluk foto's gewist van mijn SD kaart.
                    Nu heb ik de 1e link in dit topic uitgetest, na 2.5 uur nog geen resultaat!
                    Dus dit opgegeven

Dan heb ik alle links die je hier op BD vindt uitgetest, 1tje ging, maar de gratis versie zorgde ervoor dat de eerste foto die je zou opslaan geen watermerk had. De rest kreeg dus een watermerk, niet echt wat ik wil.

De andere links werkten niet of kon ik ook weer uren wachten.
                    Iemand had me ook naar "Getdataback" verwezen, maar moest je betalen. Er was gratis demo maar die kreeg ik niet geïnstalleerd.

Ik heb geen zin om te betalen, kent iemand nog een goed programma?
                    Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

Welke heb je al allemaal uitgeprobeerd ?

Als het niet gelukt is na 2.5 uur, is dat niet direct een reden om het al op te geven. Afhankelijk van de kaartgrootte kan dat inderdaad wel even duren...
                      Bij sommige pakketten kan je ook kiezen hoe ze moeten scannen, wat ook veel invloed op de duur kan hebben. En misschien eens proberen om eerst 1 foto te recoveren (als je tenminste zover geraakt...).

Bij de Sandisk kaartjes (ik dacht vanaf de extreme III) krijg je een pakketje gratis bijgeleverd (Rescuepro)

Heb hier ook nog Easy recovery pro staan (maar het is wel een oude versie die niet werkt onder Vista, wel onder XP). Van die pakketten bestaan hele stapels. Persoonlijk gebruik ik die recuva. Niet dat ik het al veel nodig heb gehad.
                      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht

Bij de Sandisk kaartjes (ik dacht vanaf de extreme III) krijg je een pakketje gratis bijgeleverd (Rescuepro)
                        .
                        en dit werkt 100% !

Comment

Working...
                        X