Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe veilig is A'dam ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe veilig is A'dam ?

Oorspronkelijk geplaatst door Triker
    Wil je echt veilig over straat in A'dam, neem dan Noname mee!! Zeker weten dat ze niet bij je in de buurt komen of je lastig vallen. Mocht het wel zo zijn, dan zal Noname zeker zijn tandjes laten zien

HaHaHa zeker in een glas water
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Comment

De plekken waar ik normaliter rij zijn de plekken die je met je Dslr in de hand moet vermijden... :P

Onderdoorgangen van het CS, de steegjes rondom de wallen, en ook op het damrak zou ik op mijn spullen en de omgeving letten... Ik zie daar regelmatig groepjes rondhangen die de "interessante" mensen afleggen.... Een groot deel van de slachtoffers is trouwens toerist, maar dan meer het type "he, ik mag hier blowen, dus zuip ik me eerst moed in en steek daarna een blowtje op" die daarna stoned en bezopen over de wallen zwalken...

Daarnaast is het in het centrum echt wel druk mbt politieauto's, fietsposten, voetposten en burgerauto's.. stel dat je iets gebeurd of je ziet iets gebeuren: 112 bellen levert heel vaak veel blauw op... loont dus zeker de moeite
      KM D7D|VC-7D|M7D|3600HS-D|8MM Peleng|KM 17-35 2.8-4|Min 50 1.4|Sigma EX 70-200 2.8|Kata R103 of Lowepro Dryzone 100|PD70X|Olympus Mju 720SW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
        lol tony

je had ze toch niet geschoren ?

Edit: je benen wel te verstaan.
        Nee, maar waarschijnlijk vonden ze dat net kinky of zo

Ik vind trouwens qua architectuur Belgie maar een oersaai landje
        We kunnen nog een puntje zuigen aan Nederland!

Comment

Volgens mij is Amsterdam veiliger als het dorp Almere waar ik woon. Ik loop regelmatig in Amsterdam met mijn DSLR. (al dan niet in tas). Ik ben serieus niet bang dat ik in Amsterdam snel berooft zal worden. Voel me daar veiliger dan elders. Het helpt waarschijnlijk ook als je er niet uitziet als toerist, da's makkelijk voor mij, want ik ben daar geen toerist.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
            Volgens mij is Amsterdam veiliger als het dorp Almere waar ik woon. Ik loop regelmatig in Amsterdam met mijn DSLR. (al dan niet in tas). Ik ben serieus niet bang dat ik in Amsterdam snel berooft zal worden. Voel me daar veiliger dan elders. Het helpt waarschijnlijk ook als je er niet uitziet als toerist, da's makkelijk voor mij, want ik ben daar geen toerist.
            Vertrouwen is goed...controle is beter... helaas heb je geen controle over de gemiddelde junk of andere crimineel in Amsterdam... dus zou ik toch wel op blijven letten... het kan namelijk overal gebeuren.. KNSM-eiland, westerkerk 3x, stormsteeg, spuistraat ... oogst van de laatste nachtdienst

maar verder valt het wel mee
            KM D7D|VC-7D|M7D|3600HS-D|8MM Peleng|KM 17-35 2.8-4|Min 50 1.4|Sigma EX 70-200 2.8|Kata R103 of Lowepro Dryzone 100|PD70X|Olympus Mju 720SW

Comment

Working...