Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

    Misschien ben ik wel nog wantrouwiger want ik koop nooit tweedehands spullen. Maar alle verhalen in deze thread die het deden lijken of het hier gaat om wat voor gevaren dan ook waren van anderen, niet van de OP. In dat licht vond ik je opmerking over een ripdeal wel overtrokken. Het zou best kunnen, maar dat is niet op te maken uit wat de OP tot nu heeft geschreven.

    Comment


    • #17
      Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
      Waar blijkt dat nu uit? Omdat hij uit het buitenland komt?

      Ik heb hier een Kian uit Leuven. Lijkt mij wel betrouwbaar.
      http://www.astro.org/pdf/AboutAstro/ang.pdf
      Dit is wat Kian me mailde nadat ik mijn interesse had laten blijken via Email:

      "Dear,
      Yes I'm doing research in Leuven. The lens comes with invoice, box, manual, so you don't have to worry about the legality of it, and you can always check it before you buy it. The problem is that I'm afraid I cannot go lower than 485eur, and I'm not going to Oostende these days, so if you want the lens the best way is that you come to my place in Leuven and test it otherwise I can send it to you by post but you'll need to pay in advance and take all the risk if any.the lens is 99% new, just a few shoots, I've found that I almost never need it and I'd rather save some money for the 24-105. The lens is really perfect, I can give it up for 485eur.
      Best regards,
      Please note that I bought the lens from NewYork, not in Belgium, it comes with only 1 year warranty.

      Best regards,
      Kian "


      zegt dit wat meer?
      Dré

      Comment


      • #18
        Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

        Gewoon afspreken voor het politiekantoor
        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

        Comment


        • #19
          Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

          Ja, dat zegt wat meer. Komt op mij niet per se onbetrouwbaar over. Als iemand je een oor wil aannaaien komt-ie waarschijnlijk niet met het verhaal van New York op de proppen.

          Comment


          • #20
            Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

            langst de andere kant, als je van new york naar belgie komt en je brengt je lenzen en camera mee, ga je dan ook je dozen enzo meebrengen????
            1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
            EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

            Comment


            • #21
              Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

              Oorspronkelijk geplaatst door GeForceFX
              langst de andere kant, als je van new york naar belgie komt en je brengt je lenzen en camera mee, ga je dan ook je dozen enzo meebrengen????
              Knap gezien!
              had nog zo ver niet gedacht.
              tenzij hij heel zorgvuldig met zijn materiaal omspringt, en eventueel voor langere tijd hier verblijft.

              Comment


              • #22
                Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

                Oorspronkelijk geplaatst door GeForceFX
                langst de andere kant, als je van new york naar belgie komt en je brengt je lenzen en camera mee, ga je dan ook je dozen enzo meebrengen????
                Als je expat bent wel ja. Die nemen namelijk heel hun huishouden mee, zeker als ze jaren van hun eigen land weg zijn en van het ene land naar het andere trekken.

                Comment


                • #23
                  Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

                  Als de prijs in verhouding tot een normale prijs staat (geen heling dus) waarom niet. Hij heeft ook de rekening kennelijk.
                  http://www.fotohans.eu

                  Comment


                  • #24
                    Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

                    Je kan toch een lens bestellen in New York via internet en ze naar België laten opsturen. Dan heb je toch ook de doos en maar 1 jaar garantie.
                    Lijkt me niet abnormaal.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

                      eerlijk gezegd,
                      als ik kian was,
                      en ik kwam te weten dat ik zó doorgelicht werd,
                      ik zou een vriendelijke mail zenden
                      en bedanken voor de verkoop.

                      maar ja,
                      ik ben kian niet.

                      en zomaar iemands cv op dit forum plaatsen
                      vind ik eigenlijk wat ongepast.
                      wat is't volgende?

                      mm
                      ∏__|_ ∏__|_
                      "no rules, great shots"
                      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                      Comment


                      • #26
                        Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door mm
                        en zomaar iemands cv op dit forum plaatsen
                        vind ik eigenlijk wat ongepast.
                        Hoho, ik heb niemands CV hier gezet. Ten eerste is het een link, ten tweede is dat het eerste wat naar voren komt in Google als je Kian Leuven intypt. Gewoon openbaar, hoor. Dat online zetten heeft-ie waarschijnlijk zelf gedaan, of het instituut waarvoor hij werkzaam is.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

                          oké, sorry dan daarvoor, maar 't blijft een 'doorlichting' hé.
                          mm
                          ∏__|_ ∏__|_
                          "no rules, great shots"
                          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                          Comment


                          • #28
                            Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door mm
                            oké, sorry dan daarvoor, maar 't blijft een 'doorlichting' hé.
                            mm
                            Tot nu toe heb ik hem verdedigd en juist proberen aan te geven dat het niet per se ter kwader trouw is. Ik voel me dan ook niet aangesproken (behalve door wat je hierboven schreef).

                            Comment


                            • #29
                              Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?


                              mm
                              ∏__|_ ∏__|_
                              "no rules, great shots"
                              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                              Comment


                              • #30
                                Re: Kian uit Leuven. Kent iemand van jullie deze jongen?

                                Als het ook een 75-300 IS mag zijn, kijk dan eens hier op BD

                                Zoals de titel zegt, te koop: 75-300 IS met zonnekap en B&W filter: 350 euro Moet zo snel mogelijk weg.....:green:

                                Comment

                                Working...
                                X