Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital in de Clickx (24 jan).

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgiumdigital in de Clickx (24 jan).

Dacht dat die een D200 had... Maar ja, misschien heeft ie wel alle merken, en is het Otto, die verzamelt ook alle merken

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
      Dacht dat die een D200 had... Maar ja, misschien heeft ie wel alle merken, en is het Otto, die verzamelt ook alle merken
      De laatste keer dat ik Berre Bibber zag, had ie een 10D . Maar hij nam foto's met zijn lenscap erop, dus is het normaal dat hij niet content was van dat gerief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
        De laatste keer dat ik Berre Bibber zag, had ie een 10D . Maar hij nam foto's met zijn lenscap erop, dus is het normaal dat hij niet content was van dat gerief
        De laatste keer dat ik hem (op het nieuws) zag met een camera in zijn hand, zat er toch een lens op met een rood randje, dat zijn meestal "L" lenzen (en volgens mij was het de nieuwe 24-105).

Toen waren de eerste 5D's + 24-105 pas geleverd, en waarschijnlijk zal de koning wel voorrang krijgen op de gewone klanten .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          De laatste keer dat ik hem (op het nieuws) zag met een camera in zijn hand, zat er toch een lens op met een rood randje, dat zijn meestal "L" lenzen (en volgens mij was het de nieuwe 24-105).

Toen waren de eerste 5D's + 24-105 pas geleverd, en waarschijnlijk zal de koning wel voorrang krijgen op de gewone klanten .
          Van horen zeggen...gebruikt enkel VR-lenzen
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit

De Camera weet ik niet maar het was wel het model van de 20D en de 5D ...

Wat ik wel zeker weet dat het een Canon is, er was idd duidelijk een rood lijntje te zien .. ik dacht aan de 24-70 qua lens ...
            Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
            Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Working...
            X