Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

    Heeft iemand hier de NL handleiding van Nikon Coolpix 5000 ??? Heb deze camera van iemand overgenomen die hem in Amerika heeft gekocht. Omdat ik toch uit sommige dingen niet kom wilde ik graag de nl versie in PDF ofzo ? Via de NL-Nikon dealer INCA is het niet te regelen vandaar hier de vraag
    Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

  • #2
    Re: GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

    Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Gezocht, omdat het hier beter tot zijn recht komt.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

      Thx ik wist hem niet echt te plaatsen ?? heeft iemand een pdf handleiding in NL ??
      Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

      Comment


      • #4
        Re: GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

        Ik zal straks eens kijken als ik thuis ben. Ik heb er nu geen idee van welke ik liggen heb!
        Nikon D80 + Tokina 12-24 + Tamron 28-75 f2.8 + Sigma 105 f2.8 macro + Nikkor ED 80-200 f2.8 + SB-600

        Comment


        • #5
          Re: GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

          zou super zijn.zie je PM
          Last edited by jpschouten; 18 april 2005, 17:28.
          Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

          Comment


          • #6
            Re: GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

            check uw pm,

            Björnvg
            Nikon D70+ kitlens 18-70mm+Tamron 28-200mm, SB-600, Sandisk 512 ultra2 en Canon Pixma IP5000

            Comment


            • #7
              Re: GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

              Oorspronkelijk geplaatst door jpschouten
              Thx ik wist hem niet echt te plaatsen ?? heeft iemand een pdf handleiding in NL ??
              Bij mijn weten heeft Nikon GEEN NL versie op PDF uitgebracht. Maar het zou natuurlijk wel kunnen.
              Uiteraard gaan we er in dit forum van uit dat je een ORIGINELE handleiding zoekt en geen kopie, want dat zou een schending van het copyright betekenen.
              Moderator



              Oorspronkelijk geplaatst door Geve
              Ik zal straks eens kijken als ik thuis ben. Ik heb er nu geen idee van welke ik liggen heb!
              Uiteraard gaat het dan om een ORIGINELE LEGALE versie?
              Moderator

              Comment


              • #8
                Re: GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

                het gaat erom dat ik een ENG handleiding heb in boekformaat en dan ik een ENG PDF legaal heb. De camera komt uit Amerika en de nederlande importeur zegt geen support eraan te geven en dat ik bij de Amerikaanse importeur moet zijn, die dan ook weer moeilijk doet. Vandaar ik bij jullie aankom. Het feit dat ik een NL handleiding mag hebben, ik heb er recht op, het kost alleen allemaal zoveel moeite om het via amerika te doen. en ze moeten het dan opsturen enzo. Vandaar dat ik dacht als iemand hem hier heeft bespaard dat de moeite.
                Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

                Comment


                • #9
                  Re: GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

                  Als ik me met deze vraag niet aan de regels van het forum hou, verwijder mijn bericht dan maar. Een beter forum voor fotografie bestaat er niet, ik wil er niet uitgeknikkerd worden. Het was alleen een vraagje en omdat ik zelf de NIKON CP 5000 in huis heb leek het mij geen probleem maarja.
                  Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

                  Comment


                  • #10
                    Re: GEZOCHT: NL handleiding Nikon Coolpix 5000

                    Roadkill,
                    Jouw off-topic reply werd (nog maar eens) verwijderd.
                    Moderator

                    Comment

                    Working...
                    X