Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon nikon olympus minolta fuji : compactje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon nikon olympus minolta fuji : compactje

    hey iedereen,


    mijn ouders willen een fototoestel kopen, en graag geef ik ze het meeste waar voor hun geld. ze willen er niet veel geld aan uitgeven, aangezien het voor op reis is, en dat slechts een aantal keer per jaar is. ook, als het kapot gaat, willen ze niet al te veel wroeging erover.


    wat zoeken ze?
    -minstens 3 Megapixels
    -minstens 3x optische zoom
    -ingebouwde flash
    -mogelijkheid tot filmpjes maken
    -automatische stand, maar liefst ook enkele zaken zelf in te stellen




    hier is een gigantische markt, dat weet ik. na enig zoeken, heb ik de nikon coolpix 4100 opgemerkt, die SLECHTS 199 EUR kost (en dat nog wel in de gewone carrefour!!!). deze heeft al wat ze willen, en dus moet zoiets tweedehands iets goedkoper te vinden zijn he !!!!!
    na bespreking omtrent budgetten, mag het toestel dat jullie aanbieden, de 150 EUR niet of nauwelijks overschrijden. voor een goed toestel betalen ze ietwat meer, maar ze zoeken zo eigenlijk geen goed toestel he



    ik heb in de titel de merken vermeld die in aanmerking komen, kom dus niet met een medion, HP, ricoh,... af aub. sony en samsung en aanverwanten, kunnen in overweging genomen worden, maar de in de titel vernoemde merken dragen de voorkeur.


    voila, ik (mijn ouders) kijken uit naar enig resultaat. mocht er niets uit de bus komen, zal het die CP 4100 wel worden.


    bedankt alvast

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff



  • #2
    Re: canon nikon olympus minolta fuji : compactje

    Hallo Ajuin,ik heb dees in de koopjeshoek staan
    Verkocht. Word zo goed als niet meer gebruikt,nog garantie tot 8-01-2006. Amper een paar honderd foto's mee gemaakt. Het mooie aan het toestel is ,heeft een video modus van 640x480. Meer inlichtingen hier, http://www.letsgodigital.org/nl/camera/specification/3/show.html en hier, http://www.imaging-resource


    Het mooie aan het toestel is dat ie 640x480 video modus heeft.

    Mag weg voor 150 euro.

    ps. het lenzen setje is verkocht,dus de A70 +adapter.

    Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

    Comment


    • #3
      Re: canon nikon olympus minolta fuji : compactje

      ik had het gelezen, maar de prijs was oorspronkelijk iets te hoog he...


      die adapter: bedoel je dan de adapter voor die tele/groothoekconvertors?

      ik neem het zeker in beraad. ik pm je een van de dagen met een definitief antwoord. ook eens zien wat er nog zoal uit de bus komt vallen he


      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: canon nikon olympus minolta fuji : compactje

        De adapter is het zilverkleurig tube,die kan je op de a70 klikken,en dan kan je er filters opdraaien.

        Mvg.
        Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
        Mijn website.

        Comment


        • #5
          Re: canon nikon olympus minolta fuji : compactje

          topic blijft uiteraard nog open. elk aanbod meer dan welkom. pm of mail me maar he


          in afwachting van

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: canon nikon olympus minolta fuji : compactje

            Wanneer het verschil tussen nieuw en tweedehands slechts 49 Euro is dan zou ik kiezen voor nieuw met garantie en in een doos die nog ni open geweest is. Factuur van de winkel derbij enz .., kan misschien nuttig zijn voor een eventueel schadegeval, en dan kan je aan de verzekering een factuur op naam aanbieden.

            my2cents

            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: canon nikon olympus minolta fuji : compactje

              uiteindelijk toch maar voor de A70 van Rumocool gegaan. bedankt, en ze zullen er hun plezier aan beleven.


              bedankt voor de Senseo (pake lustte hem wel, en zoals je ziet: de akku van de laptop wordt terug herkend....../netstroom helpt) en nog veel plezier met je 300D he...


              ps: goeie streek om te wonen. veel bos, hengelhoef en aanverwanten vlakbij, limburgse zoo, ...

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment

              Working...
              X