Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
TKG : Canon Pro-1
Collapse
X
-
-
Re: TKG : Canon Pro-1
Ik geef 400 euro daar voor (!!!)
Oorspronkelijk geplaatst door as-foto
-
Ik bezit de Pro-1 nu zo'n half jaar en ben er dik tevreden over, veel succes met je aankoop.
Groeten, Jan.Last edited by jan.brouwers; 30 maart 2005, 06:06.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Misschien iets om rekening mee te houden , de Pro-1 is nieuw te krijgen voor 600-700 Euro.
Dan lijkt me die 400 Euro niet zo verkeerd te zijn ...
Het is DIGITALE fotografie mensen, het enige wat zijn waarde houdt zijn losse lenzen ... De body is zowat de slechtste investering die je kan maken, laat staan all in one camera's ... Wat vorig jaar een fortuin koste is vandaag geen fluit meer waard ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door -v-Misschien iets om rekening mee te houden , de Pro-1 is nieuw te krijgen voor 600-700 Euro.
Dan lijkt me die 400 Euro niet zo verkeerd te zijn ...
Het is DIGITALE fotografie mensen, het enige wat zijn waarde houdt zijn losse lenzen ... De body is zowat de slechtste investering die je kan maken, laat staan all in one camera's ... Wat vorig jaar een fortuin koste is vandaag geen fluit meer waard ...
---
Dzjee : Opgelet ! Schrijft gij nog een commentaar , zal ik direct de moderator contacteren.
Comment
Comment