Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Safari-camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Safari-camera

Beste BD-leden,

Negeer deze post aub niet omdat ik een nieuw lid ben, iedereen was ooit eens nieuw, remember

Ik ben - nogal dringend - op zoek naar mijn allereerste digitale spiegelreflex camera, aangezien ik eind oktober voor 3 weken op safari ga (Namibië). Dat is de reden waarom het nogal dringend is (de reis ligt nog maar nét vast), de onderliggende reden waarom ik een toestel wil aanschaffen is omdat ik fotografie als een zeer waardige hobby zie. (lees: "mijn vriend beweert dat ik een hobby nodig heb" )

Wat wil ik kopen? Na lang zoeken, surfen, en kennissen met toestellen lastig te vallen, ben ik tot deze conclusie gekomen: ik wéééét het niet! Te veel info en te veel aanbod, pfft.
    (dat van dat bos en die bomen)

Wie wil mij helpen? In de eerste plaats liefst aan een toestel (+lens), in de 2e plaats aan een tip, goede raad, toestel-voorstel,...

IK ZOEK:
    - een betaalbare digitale spiegelreflex-camera
    - mag 2de hands, hoeft niet
    - bij voorkeur Canon/Nikon (wegens héél grote 2dehandsmarkt voor extra lenzen en zo)
    - Body stevig genoeg om een safari te overleven
    - een Telelens (toch zeker 300mm)
    - eventueel een "standaard" lens om na de reis hier te gebruiken om "familiefoto's" te nemen (18-130 of 18-50, 50-200 of zo)

Danke schön,

meintje
    *Brugge*
Working...
X