Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[ TE LEEN ] Strobist gear

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ TE LEEN ] Strobist gear

    Hey,

    Ik ben opzoek naar iemand die mij zijn strobist materiaal zou willen uitlenen voor komende zondag.

    Ik ben opzoek naar:
    - trigger systeem
    - 3 a 4 flitsen (liefst SB-28 omdat ik die zelf zou kopen, maar anything goes, als het maar manueel instelbaar is)
    - lichtstatieven
    - paraplu's
    - accesoires zoals gobo's, snoots en gels
    - nog handige dingen?

    maar eigenlijk ben ik al tevreden met een zender, 2 ontvangers en 2 flitsen, dan kan ik al wat proberen :-)

    De voorwaarden:
    - u krijgt een brogsom gelijk aan de waarde van uw materiaal indien ik alleen op pad mag.
    - u mag met mij mee indien u dat wenst (voor zij die het niet vertrouwen of gewoon ook interesse hebben in auto's) en ik regel uw vervoer van en naar uw huis zonder problemen en gratis!!
    - bij schade betaal ik u de nieuwprijs terug

    Waarvoor zal ik het gebruiken:
    Ik moet een auto fotograferen (Morgan Aeromax) en zou graag eens zien of strobisme mij daarbij veel kan helpen. Ik ben immers zelf al meer dan 2 jaar het hele gebeuren een beetje aan het volgen, en de laatste 6 maand redelijk intensief. Nu zou ik ook graag zo'n materiaal gaan aankopen maar dan wil ik wel zeker zijn of ik er veel aan zal hebben of niet. Als student kan ik mij geen miskoop veroorloven jammergenoeg

    Regio:
    Oost-Vlaanderen bij voorkeur, maar ik heb er geen probleem mee om 200km te rijden

    Ik weet dat ik best veel vraag van jullie, maar ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
    voor wie me wel wil helpen maar de zaak niet zo goed vertrouwd, stuur me een PM en dan kunnen we even babbelen of kan ik je in contact brengen met mensen vanop dit forum waarvan ik ook al eens materiaal heb geleend (ik begrijp het best als jullie alles willen checken, het gaat hier niet om materiaal van 10€)

    Hoe kun je mij bereiken?
    - PM
    - E-mail: p_huyghe@pandora.be
    - MSN: p_huyghe@pandora.be
    - gsm: +32 479 43 82 62

    hopelijk reageert er iemand

    mvg,
    PJ


    edit: de shoot die ik doe is voor een vriend, daarom heb ik tijd om iets te testen en is de shoot ook gratis, ik ben dus niet van plan om geld te verdienen aan uw materiaal!!!!
    I will harness all available light with super-fast aperture lenses
Working...
X