Ik ben op zoek naar het boek
Digitale fotografie - licht en belichting
Michael Freeman
kVind het nergens in de buurt van Gent
kWeet dat ze hem in Konijnenberg hebben, ma da's beetje te ver.
Dus als er hem iemand weet liggen in een winkel in de buurt van Gent, laat het mij weten.
Of als iemand het boek heeft thuis liggen in de buurt van Gent en ik het zou mogen lenen(of overkopen), laat maar iets weten...
Dank bij voorbaat!
Mvg,
LANDSCAPE
Blijkbaar is het boek in herdruk en duurt het nog 5 tot 6 mnd voor het opnieuw in de winkel komt...
En in geen enkel boekwinkel in Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen hebben ze hem nog liggen...
Want ik heb ze allemaal gebeld...
Dus als er hem iemand eeft liggen thuis en ik mag em lenen of overkopen (liefst in de buurt van Gent)
Laat het mij weten...
Mvg, LANDSCAPE
Digitale fotografie - licht en belichting
Michael Freeman
kVind het nergens in de buurt van Gent
kWeet dat ze hem in Konijnenberg hebben, ma da's beetje te ver.
Dus als er hem iemand weet liggen in een winkel in de buurt van Gent, laat het mij weten.
Of als iemand het boek heeft thuis liggen in de buurt van Gent en ik het zou mogen lenen(of overkopen), laat maar iets weten...
Dank bij voorbaat!
Mvg,
LANDSCAPE
Blijkbaar is het boek in herdruk en duurt het nog 5 tot 6 mnd voor het opnieuw in de winkel komt...
En in geen enkel boekwinkel in Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen hebben ze hem nog liggen...
Want ik heb ze allemaal gebeld...
Dus als er hem iemand eeft liggen thuis en ik mag em lenen of overkopen (liefst in de buurt van Gent)
Laat het mij weten...
Mvg, LANDSCAPE