Heeft iemand dergelijke adaptor ongebruikt liggen? Ik zoek al een tijdje er naar op ebay, maar aanbiedingen komen meestal uit USA. Zo zou ik kunnen gebruik maken van Canonlenzen met FD-vatting op mijn D20. Graag bericht met uw prijs aub. Alvast bedankt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
convector -lensadaptor FD/Eos
Collapse
X
-
-
Re: convector -lensadaptor FD/Eos
Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk berichtHeeft iemand dergelijke adaptor ongebruikt liggen? Ik zoek al een tijdje er naar op ebay, maar aanbiedingen komen meestal uit USA. Zo zou ik kunnen gebruik maken van Canonlenzen met FD-vatting op mijn D20. Graag bericht met uw prijs aub. Alvast bedankt.
Er zijn er wel meer.
Op dit ogenblik in de UK een originele canon converter, die betaal je meer maar hij is wel van canon zelf. Ze hebben er niet zo veel van gemaakt natuurlijk.
Paul.DPaul - A.FIAP
D810, nikkors and other stuff
-
Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
Dezelfde en van polen .. ofzo...
er staat wel canon op ... maar dat is om te verduidelijken dat het een canon eos / fd converter is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
Ik denk idd dat het mogelijks om hetzelfde type gaat, en let op het verschil in prijs. Er is veel moeite gedaan om een look-alike te maken. De originele canon gaat rond de 150 euro dacht ik.
Paul.DPaul - A.FIAP
Comment
-
dag,
ik heb er zo eentje liggen, oorsprong is inderdaad USA.
Had ik gekocht om oude FD zoom te laten passen op nieuwe EOS350D.
Als je interesse hebt, ik heb er zelf iets van € 60 voor betaald, inclusief vracht.
Wat dacht je van € 30?
mvg
Filip1962
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk bericht" Bedankt" aan de onbekende "sportieveling" die dit item voor mijn neus heeft "afgesnoept".
En kom niet af met 't'is voor de rappe'
2 Als ge iets zoekt moet ge het blijven volgen.
3 Ben ook al iets misgelopen
4 Daar heb ik ook niet over.........
5 Soms moet ge snel zijn.
6 Nu ben ik bekend.gr, eb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht1 Ben niet sportief aangelegd
2 Als ge iets zoekt moet ge het blijven volgen.
3 Ben ook al iets misgelopen
4 Daar heb ik ook niet over.........
5 Soms moet ge snel zijn.
6 Nu ben ik bekend.
Wat jou wel siert, en daar heb ik respect voor, is dat je je niet verstopt in anonimiteit en je er voor uitkomt, maar dit rechtvaardigt jou handelswijze daarom niet.
Ook veel respect, en dank voor de aanbieder van de convertor, die mij op alle mogelijke manieren helpt, opdat ik toch nog aan een adapter zou geraken.In mijn enthousiasme dat ik eindelijk een adaptor vond, had ik al een lens gekocht, waarmee ik nu, hopelijk tijdelijk, opgescheept zit.
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wil aangedaan worden, is een spreuk die blijkbaar veel mensen niet (meer) kennen.
Ik blijf met een ontgoocheld gevoel zitten.Last edited by Albert Motard; 14 maart 2007, 19:13.The problem of the male brain:
On the left side, there's nothing right.
On the right side, there's nothing left.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk berichtIk ga werken van 7 tot 19 u.Zodra ik mijn pm gelezen heb, heb ik de verkoper geantwoord dat ik akkoord ging met zijn aanbod.Het forum is ook enkele dagen gesloten geweest, zoals je ongetwijfeld weet. De verkoper zit, net als ik, niet de ganse dag aan zijn pc, en kan pas dan antwoorden als hij tijd heeft.Ik kan maar s'avonds na zeven uur op internet. Dit item werd niet gepost in de rubriek 'aangeboden', maar in de rubriek gezocht. Zelfs als ik reageer in de rubriek 'aangeboden' respecteer ik de volgorde van reacties in de aard van ' als xxxx afhaakt, ben ik ook geïnteresseerd", en dat neem ik van jou kwalijk. Dit was MIJN zoekopdracht, en jij neemt mij een aanbieding via pm van mij af. Gelukkig zijn niet alle BD-leden zo.
Wat jou wel siert, en daar heb ik respect voor, is dat je je niet verstopt in anonimiteit en je er voor uitkomt, maar dit rechtvaardigt jou handelswijze daarom niet.
Ook veel respect, en dank voor de aanbieder van de convertor, die mij op alle mogelijke manieren helpt, opdat ik toch nog aan een adapter zou geraken.In mijn enthousiasme dat ik eindelijk een adaptor vond, had ik al een lens gekocht, waarmee ik nu, hopelijk tijdelijk, opgescheept zit.
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wil aangedaan worden, is een spreuk die blijkbaar veel mensen niet (meer) kennen.
Ik blijf met een ontgoocheld gevoel zitten.
Sorry, kan niet weten dat jij een Pm hebt gestuurd.
Ik heb een Pm gedaan maandag 12-03 om 14:05 om 20:50 was het zaakje
rond.gr, eb
Comment
-
Albert,
Ik zou toch niet wanhopen, er staan er nog tientallen op ebay, veel rond de 20 / 30 euro.
Maar ik heb hier al vele malen geschreven, de beste is de originele canon, die is zeldzamer, en kost wel aanzienlijk meer.
Paul.DPaul - A.FIAP
Comment
-
-
Oprechte dank aan allen die met 'mijn lot' begaan zijn.Ik heb er ondertussen al weer hoop op dat ik wel zo 'n adapter vind. Op ebay staat er een originele voor zo'n 350 euro,
, maar dat is me wat teveel.
Mijn probleem(pje) is ook dat ik geen visa heb, en betalingen naar USA en China gebeuren meestal via Visa of Paypal. De europese aanbiedingen uit Duitsland, Polen en Frankrijk zijn tweemaal duurder dan die overzeese aanbiedingen. Wellicht heeft een vriend van mij wel Visa, en dan regel ik wel iets via hem. Albert ziet het weer zitten, with a little help of his (BD)friends
ALS ik er een in mijn bezit heb, dan gaan we er een virtueel glas op drinken!The problem of the male brain:
On the left side, there's nothing right.
On the right side, there's nothing left.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk berichtOp ebay staat er een originele voor zo'n 350 euro,, maar dat is me wat teveel.
Originele zou 150 $ moeten kosten.
Paul.DPaul - A.FIAP
Comment
Comment