Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gevonden!DSLR Canon, Nikon, Sony, Pentax...dringend

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gevonden!DSLR Canon, Nikon, Sony, Pentax...dringend

Ik zoek dus een dslr, liefst om te ruilen mits opleg met mijn Cybershot T10(zie bij aangeboden)deze is 1 week oud en heeft een extra batterij en Sony zakje erbij.

Waarom?
    Overgestapt van dslr(lees tijdsgebrek en vrouwtje kon er niet goed mee trekken) naar een compactje, maar kan niet wennen zonder occulair te shooten.

Dus dringend HELP!

Voorkeur gaat uit naar Canon 350/400D, Nikon D50/D70(s), Sony Alpha, Pentax,...liefst met kitlens en andere lenzen mag natuurlijk ook!
    Last edited by Michael Leny; 9 februari 2007, 23:25.
    BD0680BE Flickr
    α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

Re: Gezocht: DSLR Canon, Nikon, Sony, Pentax...dringend

In deze range zijn alle DSLR's goed.

Ga eens naar een serieuze winkel en neem een paar van deze toestellen vast. Het kan zijn dat de Sony je beter in de hand ligt dan de Nikon of Canon.of omgekeerd.

Lenzen koop je niet als een bussel wortelen op de markt. Denk eens na welke onderwerpen je intereseren en kies dan lenzen in functie van deze interesse

Doe geen overhaaste aankoop, want zo lijkt deze noodkreet wel.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

Comment

Re: gevonden!DSLR Canon, Nikon, Sony, Pentax...dringend

faire prijs , denk ik .
      wegens upgrade, verkoop ik dit canon paketje, losse verkoop zie ik niet zo zitten en heb het geld nodig om bij te leggen voor mijn nieuwe camera en lenzen,dit is een heel goed pakket,en heeft me reeds veel voldoening geschonken.:G -Graag een bod hier op het forum,ik heb niet echt een richtprijs dus doe maar een open bod

groet des

Comment

Working...
      X