Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Die op marktplaats had ik bijna gekocht voor een collega (bod via email was inmiddels 350 euro), maar op f/11/10mm heeft die lens nog duidelijk een afvallende scherpte, met name aan de rechter zijde en andere voorbeeldfoto's wilde de verkoper me niet sturen omdat hij van mening is dat het een bijna nieuwe lens is met garantie. Hij had ook een andere bieder dus ik ben maar afgehaakt omdat ik mijn collega een goed exemplaar heb beloofd.
Iedereen met Tokina 12-24 en Sigma 10-20 welkom dus mits een goed exemplaar
Ik ben ook naar zo één op zoek. Maar ze zijn inderdaad zeer moeilijk 2e hand te vinden. Dus ga ik waarschijnlijk voor een nieuwe gaan (liefst nog voor mijn skivakantie ). Beetje werken, en misschien een stuk verjaardagscadeau van m'n vriendin...
Comment