Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afstandsbediening Nikon D50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afstandsbediening Nikon D50

Heeft er iemand een afstandsbediening voor Nikon D50 waar hij/zij van af wil ? Ik heb ook gelezen dat het zou lukken met een universele afstandsbediening, is dat zo ?

Re: Afstandsbediening Nikon D50

van die universele remotes weet ik het niet.
    maar na het lezen van een ander topic over afstandbediening deed ik het volgende.
    men neme alle remotes dat men in huis heeft, voor mij was dat, tv, dvd-speler en dvd-recorder.
    alle knopjes beginnen induwen
    en o wee, ja hoor, het knopje "menu" van mijn dvd-recorder bediend mijn nikon. dat werkt dus
    dus zal een universele wel zeker werken.
    Live is what you make of it,
    http://www.flickr.com/photos/merces/
    merces

Comment

'k Heb hier ook een assortiment afstandsbedieningen liggen, ik zal ook eens proberen. Hopelijk lukt het niet met die van de tv, anders kunnen vrouw en kinderen geen tv kijken als ik foto's gaan nemen ben

Comment

Ik heb hier momenteel zo een Tihao-E10in1 voor me liggen...kan je kopen in Blokker voor een 4 Euro. Programmeren naar code 298 en toets 7 zal de D50 bedienen
        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Ik bedien de mijne ook met een universele afstandsbediening. Het ziet er niet uit, maar het werkt wel. De verschillende programmeermogelijkheden vind je gemakkelijk met wat googelen.
          http://www.flickr.com/photos/frederiklerouge

Comment

Wat bedoel je eigenlijk met programmeer mogenlijk heden?
            Wil dit zeggen dat je dan met een gewone afstandbediening je sluiterstijd enzo kan instellen? da zo wel zijn

Groeten Sam
            www.samdetaey.be

Comment

Working...
            X