Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spyder2 van Colorvision - GEKOCHT

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spyder2 van Colorvision - GEKOCHT

Hallo,

heeft iemand een Spyder2 (express of suite) liggen ? Te koop of tegen vergoeding te lenen ? Of ter plaatse uit te voeren...
    Ik zoek er ééntje aan te schaffen maar zou het liefst even uittesten op twee laptop schermen, kwestie van zeker te zijn dat die wel degelijk te calibreren zijn

N.B.: regio Antwerpen - Brussel - Sint-Niklaas zijn OK.... en elders valt te zien hoé ver

VinceMesch

Spyder2Pro gekocht van Peter.... MAG SLOTJE OP
    Last edited by VinceMesch; 4 augustus 2006, 10:05.
    Don't worry, Be happy... and take great shots !

Re: Spyder2 van Colorvision

Kalibreer zelf mijn laptop ermee, geen enkel probleem (onder windows 32bit).

Ik ga hem niet uitlenen maar wil het wel tegen vergoeding doen. Regio Brussel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie
      Kalibreer zelf mijn laptop ermee, geen enkel probleem (onder windows 32bit).

Ik ga hem niet uitlenen maar wil het wel tegen vergoeding doen. Regio Brussel.
      Hmmm... prijs ? En als ik het zelf doe terwijl je een koffie drinkt, is er dan korting

VinceMesch

Comment

Nog kandidaat-calibreerders in de regio... ? Ben bezig met te onderhandelen met Svenmichiels en Fonzie mag ook nog zijn prijs doorgeven...
        Niemand die het doet voor een frisse pint ? Ik breng het gekoeld mee, geef mij enkel je lievelingsbrouwsel door per PM

VinceMesch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VinceMesch
          Nog kandidaat-calibreerders in de regio... ? Ben bezig met te onderhandelen met Svenmichiels en Fonzie mag ook nog zijn prijs doorgeven...
          Niemand die het doet voor een frisse pint ? Ik breng het gekoeld mee, geef mij enkel je lievelingsbrouwsel door per PM

VinceMesch
          een tweede keer misschien wel, maar de eerste keer moet je ook nog al die soft installeren, en dan ben je wel even bezig. en puur op de letter genomen is je gebruikslicentie van je soft enkel voor computers die je zelf bezit (site licentie)

Comment

Euh, dat spul heeft me wel 170€ gekost en voor mij als student is dat een behoorlijke uitgave.
            Ik vind een kleine vergoeding toch wel fair en niet overdreven. Anders krijgen we van die toestanden waar één sukkelaar een duur apparaat koopt en de rest profiteert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie
              Euh, dat spul heeft me wel 170€ gekost en voor mij als student is dat een behoorlijke uitgave.
              Ik vind een kleine vergoeding toch wel fair en niet overdreven. Anders krijgen we van die toestanden waar één sukkelaar een duur apparaat koopt en de rest profiteert.
              klinkt aannemelijk...

Ik heb ondertussen een voorstel gekregen voor een tweedehands Spyder2Pro. Even wachten op de prijs en dan laat ik wel een berichtje achter indien de aankoop al of niet is doorgegaan.

Tot binnekort,
              VinceMesch

Comment

Working...
              X