Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

imagetank

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• imagetank

ik zoek een imagetank van min 40 gb en liefst nog wat meer
    het belangrijkste voor mij is de snelheid, ik wil geen half uur moeten wachten eer 1gb is gekopieerd
    moet ook wel wat stevig zijn en tegen een stootje kunnen voor in rugzak op skipiste
    5DmkIII en wat glas

Re: imagetank

Tegen de huidige prijs van de CF kaarten, is het te overwegen om bijvoorbeeld 10 giga in CF kaarten te kopen. Dit blijft het zekerst en het snelst en 10 giga geeft me toch meer dan 1000 Raw beelden op de Mark II.
    Dit heeft voor mijn soort fotografie steeds voldoende geweest.

Just my 2cents
    MVG,Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

10 giga is nog altijd maar 10 en geen 40 of 80...
      en als ik zowat prijzen bekijk dan zit ik al snel aan enkele honderden euros voor "maar" 10 giga terwijl je 2ehands voor 100 euro al 40 giga hebt...
      voor 100 euro heb je mss 2giga in cf kaartjes en met geluk 3 of 4
      5DmkIII en wat glas

Comment

Ik gebruik de PD70X van Compactdrive.
        Eén van de snelste die er is. 1GB wordt op ongeveer anderhalve minuut weggeschreven.

hesy.be
        BD0319BE

Comment

Hey,

In de makro momenteel een promo voor een imagetank: 99 EUR nieuw! > kijk maar ne keer in de online folder.
          En je kan altijd zelf een laptopschijfje nieuw/occasie kopen en de 20gb megeleverde harde schijf zelf vervangen met een grotere voor twee keer nix...
          Heb het net zelf gedaan :-)

HTH (Hope This Helps)

T.
          Nikon stuff rocks :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tbotten
            Hey,

In de makro momenteel een promo voor een imagetank: 99 EUR nieuw! > kijk maar ne keer in de online folder.
            En je kan altijd zelf een laptopschijfje nieuw/occasie kopen en de 20gb megeleverde harde schijf zelf vervangen met een grotere voor twee keer nix...
            Heb het net zelf gedaan :-)

HTH (Hope This Helps)

T.
            Het is een Sitecom MD-049 (20GB) die in de Makro staat...

USB snelheid is 1.1 en haalt 300KB/sec dus ik hoop dat je veel tijd hebt om je foto's eraf te halen... de copieersnelheid vanaf compactflash kan ik nergens vinden... Lijkt me een oud en traag toestel waar ik m'n geld nooit aan zou geven... zelfs 100 euro is teveel.

Ik zou voor 162.45 euro (+14 euro verzendingskosten) een Compactdrive PD70x van 40GB bestellen:

Ik heb zeer goede ervaringen met deze winkel, al 3 bestellingen snel afgehandeld (6 dagen en je hebt hem). Vraag wel bij je bestelling om de waarde onder de 30 euro te declareren, dan komen er geen taksen bij.
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Ik heb nog een ongebruikte PD7X liggen. Ongebruikt want ik heb de harde schijf in mijn laptop gebruikt toen die gesneuveld was. Dus wordt zonder HD verkocht.
              Het toestel is perfect in orde.
              Laat maar iets weten als je interesse hebt.
              Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

heb nu toch besloten dat ik voorlopig mijn foto's op mn archos av500 ga zetten en nog even wachten met het kopen van een imagetank
                mag dus slotje op
                5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                X