Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Burton Zoom Pack
Collapse
X
-
-
Re: Burton Zoom Pack
Indien je van de kanten van Leuven bent, kun je misschien eens horen bij
TWITS
Parijsstraat 24
3000 Leuven
Tel: 016/23.71.65
Fax: 016/23.71.65
e-mail: Patrick.symons@pandora.be
Hier hebben ze in ieder geval alle boards van Burton (heb er zelfs elevators gevonden). Misschien dat zij wel eens bij Burton kunnen vragen (en hopelijk bestellen
)
Groeten
Steven1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage
-
Mss te krijgen in de nieuwe shop van Extreme. Deze is gelegen in een klein zijstraatje van de Kammestraat, Antwerpen. Je hebt er trouwens 2 shops 1 nieuwe, en een beetje verder aan de overkant Extreme Girls waar ze meer hardware verkopen. Of dat hij hier op stock is twijfel ik aan maar je kan altijd vragen aan Mark of hij hem kan bestellen.Groetjes,
Bartolomoio
Canon stuff, BD0258BE
Comment
-
Volgende week ga ik richting de franse alpen. zal alvast daar eens rondneuzen en indien ik er zie laat ik het wel weten op het forum. zou er zelf ook eentje kunnen gebruiken. GrtzLast edited by blazor; 11 juli 2006, 23:11.Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
Heb eens een mailtje gestuurd naar Burton en hier is hun antwoord:
It may be hard to find it this late in the season. I know we are
producing it again in our 2007 line you may want to have your local
dealer special order one if they did not order the zoom pack for 06/07.
Thanks for the email,
Burton Rider Service
1-800-881-3138
M-F 8am-9pm EST
Sat 12-8pm EST
Burton develops snowboards, boots, bindings, outerwear, apparel, and bags for the most demanding riders. Drop in today.
Ofwel geduld ofwel chance hebben
Good luck
Steven1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blazorVolgende week ga ik richting de franse alpen. zal alvast daar eens rondneuzen en indien ik er zie laat ik het wel weten op het forum. zou er zelf ook eentje kunnen gebruiken. Grtz
@canonex: geduld hebben is soms moeilijk
Comment
Comment