Ik heb er eentje liggen ( Nikkor TC 14 E II ) die 14 dagen geleden nieuw gekocht is bij Konijn Turnhout, wegens aankoop van de 2.0 mag deze opnieuw weg . . . amper 2 weken oud, dus 't is geen weggevertje . . . dan hou ik hem gewoon zelf
Kost nieuw 324€, ik wil hem wel weer verkopen voor 300€
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Deze link verwijst wel naar een Sigma 180 macrolens ??? Ik denk dat hij echt wel een converter zoekt . . , tenminste dat vermoed ik toch
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment