Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Speedlite 420EX & Batterygrip BG-E1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Speedlite 420EX & Batterygrip BG-E1

Ik ben nog op zoek naar een canon speedlite 420ex (liefst deze, mag ook hoger maar dan voor een zacht prijsje natuurlijk ) en een batterygrip bg-ed3 (zonder batterijen, want die heb ik al genoeg...)

mvg,
    Kenneth

edit: de 420ex heb ik gevonden... nu nog een batterygrip voor de 10d gezocht.
    Last edited by millsart; 8 juni 2006, 08:57.

Re: Canon Speedlite 420EX & Batterygrip BG-E1

Hoi,

Heb nog een 420EX te koop, maar mag enkel weg als ik mijn Canon G2 zwarte
    uitvoering ook kwijt ben, vanwege overschakeling op DSLR van een ander merk.

Nog evt. interesse? Laat dan even iets weten.
    Marc.
    Sony H2 - 12 x Megazoom => www.megazoom.eu

Comment

Zoals de titel vermeldt : 1 Canon 420EX Flash incl Bijhorende Omnibounce Inclusief Omnibounce,NL handleiding,doos,hotshoestand en opbergtasje (zie foto voor details) Mag weg omdat ik ze bijna nooit gebruikt heb,alleen als slave soms of binnen op mijn Pro1... Is dan ook in nieuwstaat buiten lichte

die van mij mag weg (420EX + omnibounce) , in perfecte staat , weinig gebruikt ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door millsart
        Ik ben nog op zoek naar een canon speedlite 420ex (liefst deze, mag ook hoger maar dan voor een zacht prijsje natuurlijk ) en een batterygrip bg-e1 (zonder batterijen, want die heb ik al genoeg...)

mvg,
        Kenneth
        Ik heb er eentje te koop : Canon Speedlite 420 EX , als nieuw , in doos. Prijs - 175 euro.

Comment

Re: Batterygrip BG-ED3

de 420ex heb ik gevonden... nu nog een batterygrip voor de 10d gezocht

Comment

Working...
          X