Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 400/3.5 (chipped) + QR plate + TC-301

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon 400/3.5 (chipped) + QR plate + TC-301

TKA:

-Nikon 400mm f3.5 AIS, een van Nikon's scherpste tele lenzen ooit. Manuele focus. Nikon D1 en D2 reeks camera's kunnen wel lichtmeting doen met deze lens (D1: spot en center, D2:spot/center/matrix). Als je deze lens op een D2 reeks combineert met de TC-16A, dan heb je een 640/5.6 semi-autofocus lens (deze TC heb ik echter niet te koop, maar staat wel momenteel door iemand anders aangeboden op het forum). Originele prijs van de lens in de jaren tachtig was naar het schijnt ongeveer 4500$.

-extra lens mount gechipped door Roland Elliot. Met deze mount kan de D50 en D70 ook spot/center/matrix metering doen.
    voor meer info zie http://home.carolina.rr.com/headshots/Nikonhome.htm

-Arca Style Quick Release plate

-Nikon TC-301 2x teleconverter: levert een heel scherpe 800/7 combinatie op.

Alles in 1 koop

Ik gebruik deze lens de laatste tijd niet frequent genoeg en als iemand mij een aanvaardbaar bod wil doen, dan gaat ze weg. Anders hou ik ze zelf wel.

Mvg,
    Diederik

Re: Nikon 400/3.5 (chipped) + QR plate + TC-301

Kwestie van een richtprijs te geven:

de courante prijzen op internet zijn ongeveer:

400/3.5 -> 900
    TC-301 -> 150
    Quickrelease plaat -> 50
    gechipte mount -> 115

dus dacht ik aan zoiets van een 1200 EUR. De lens gaat enkel weg als er voor de rest een kandidaat is.

Comment

Re: Nikon 400/3.5 (chipped) + QR plate + TC-301

Iets meer dan een jaar te laat....is het wishfull thinking om te vragen of je nog over deze lens beschikt...? Mogelijk interesse

Comment

Working...
      X