Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[TKA]Sigma 70-300 (geen APO);Minolta AF, 70 euro, nieuw!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [TKA]Sigma 70-300 (geen APO);Minolta AF, 70 euro, nieuw!

Tja, je zult op een zondagmorgen aan het browsen zijn op EBAY en dan een interessante lens zien; voordat je weet heb je een bod gedaan en dan blijkt dat het de verkeerde lens is... Als dan ook nog blijkt dat je de hoogste bieder bent en dat de verkoper je aan het bod wilt houden (op zich terecht, zo zit EBAY in elkaar), dan zit je ineens met een lens opgescheept die je niet wilt hebben.

Nu was het bedrag niet al te hoog en dus wil ik graag een BD-er van dit voordeel mee laten genieten. De lens is dus te koop voor het bedrag + verzendkosten dat ik ervoor heb betaald .

De lens is nieuw en is dus nog voorzien van 2 jaar garantie; de lens is aangeschaft bij Foto Walser (op ebay zeer hoge betrouwbaarheidsscore) en daar is de bon dan ook van.

Ik ga er geen winst op maken, maar de prijs is dus wel vast; eventuele verzendkosten voor de koper.

Mocht er hier geen interesse zijn op korte termijn dan gaat de lens naar de andere verkoopsites, T.E.A.B....

Maar eerst dus hier: 70 euro voor een nieuwe lens, die alleen net de doos is uitgeweest om te testen of hij het doet (ja!).

Foto's kun je bekijken op de site van Sigma-zelf, zoals net gezegd is de lens nieuw dus zo ziet het apparaat dat hier op de eettafel ligt er ook uit.

Nieuwprijs ca. 138 euro

Hoger bieden mag natuurlijk ook...
    www.lowspark.nl

Re: [TKA]Sigma 70-300 (geen APO);Minolta AF, 70 euro, nieuw!

Wat is er dan verkeerd aan??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door urvanis
      Wat is er dan verkeerd aan??
      Ik wilde de APO-versie...is beter (maar ook veel duurder)
      www.lowspark.nl

Comment

Kleine topic-kick voordat de lens aan een niet forummer wordt aangeboden (interesse genoeg aldaar, maar heb zelf zo mijn voorkeur )
        www.lowspark.nl

Comment

Verkocht!
          www.lowspark.nl

Comment

Working...
          X