Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor AF-D 20 /2.8 incl lenskap *aanpassing prijs €200,-*

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikkor AF-D 20 /2.8 incl lenskap *aanpassing prijs €200,-*

Nikkor AF-D 20 mm, F2.8
    Incl. lensdop voor en achter en zonnekap HB-4
    Eventueel B+W UV-filter 62mm F-Pro 010 voor € 20,-

prijsaanpassing: 195 euro

*** AANPASSING ***

Enkele geinteresseerde kopers woonden te ver om de lens te komen halen en inspecteren - vervolgens heb ik uit voorzorg de lens geinspecteerd op mogelijk plekjes/krasjes, omdat de lens niet bij mij getest zou kunnen worden.

Nu blijkt er op de achterkant van het objectief een plekje te zitten: loodrecht bekeken op het glas zie je het niet, alleen onder een bepaalde hoek. Op de foto's heb ik er echter nooit iets van terug gezien dus voor zover ik weet heeft het geen invloed op de foto's. Mocht iemand de lens willen kopen en niet langs kunnen komen om hem te testen, ben ik bereid hem terug te nemen voor het geval hij/zij niet tevreden over de prestaties is.

Hieronder wat shots, de macro-foto toont het plekje wat je dus onder een schuine hoek ziet (laatste foto, linksbovenin de hoek)

Hoewel het volgens mij dus absoluut geen invloed heeft op de foto's, een speciale prijs (incl kap en B&W UV): € 200,-

ter vergelijk: op KameraExpress staan er 2 occasions te koop, de goedkoopste voor € 395,-
    Last edited by pascal s; 1 oktober 2005, 01:46.
    Nikon D70 / CP880

Re: Nikkor AF-D 20 /2.8 incl lenskap en B+W UV-filter

Prijsaanpassing: € 375,-

(nieuwprijs Konijnenberg € 459,- ex. zonnekap ex. UV-filter)
    Nikon D70 / CP880

Comment

Re: Nikkor AF-D 20 /2.8 incl lenskap en B+W UV-filter *prijsaanpassing*

prijsaanpassing, 320 euro.
      Is gelijk mijn bodemprijs
      Nikon D70 / CP880

Comment

Re: Nikkor AF-D 20 /2.8 incl lenskap en B+W UV-filter *prijsaanpassing, bodemprijs*

PM onderweg
        D7000 + 28 tot 400mm

Comment

Re: Nikkor AF-D 20 /2.8 incl lenskap en B+W UV-filter *speciale prijs*

AANPASSING:

Enkele geinteresseerde kopers woonden te ver om de lens te komen halen en inspecteren - vervolgens heb ik uit voorzorg de lens geinspecteerd op mogelijk plekjes/krasjes, omdat de lens niet bij mij getest zou kunnen worden.

Nu blijkt er op de achterkant van het objectief een plekje te zitten: loodrecht bekeken op het glas zie je het niet, alleen onder een bepaalde hoek. Op de foto's heb ik er echter nooit iets van terug gezien dus voor zover ik weet heeft het geen invloed op de foto's. Mocht iemand de lens willen kopen en niet langs kunnen komen om hem te testen, ben ik bereid hem terug te nemen voor het geval hij/zij niet tevreden over de prestaties is.

Zie ook hierboven de foto's en de aangepaste prijs.
          Nikon D70 / CP880

Comment

Re: Nikkor AF-D 20 /2.8 incl lenskap B+W UV-filter *speciale prijs €250,-*

Nog een PM onderweg
            D7000 + 28 tot 400mm

Comment

Re: Nikkor AF-D 20 /2.8 incl lenskap *aanpassing prijs €200,-*

Nog te koop - prijsaanpassing naar € 200,-
              + garantieclaim toegevoegd
              Nikon D70 / CP880

Comment

Vooruit, 195 euro wanneer je hem ophaalt: voor 200 euro betaal ik de verzendkosten, ook naar Belgie

Geen spoortje van het plekje op de lens: onbewerkte NEF's kunnen gemaild worden, kun je zelf elke pixel afspeuren naar een afwijking (shots full-open 2.8 en stopped down, je roept maar).
                Nikon D70 / CP880

Comment

PM Send
                  Visit my website

Comment

Working...
                  X