Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

12-24mm van sigma voor canon...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 12-24mm van sigma voor canon...

hier komt ie dan... de 12-24mm van sigma voor canon...

lens is altijd heel weinig gebruikt, voor enkele urban shots, erbuiten minder dan de vingers op mijn rechter hand... aankoop is van begin maart 2005 dus garantie is er nog... doosje, tasje, papieren, etc... alles is erbij alsof je hem nieuw koopt...

voorbeeld fotos van deze specifieke lens zijn hier www.urb-ex.com te vinden, de eerste 4 shoots zijn kompleet met de 12-24mm waarvan 95% op 12mm (canon 10D x1.6 crop= 19.2mm)

reden van verkoop, centje trugkrijgen om mijn 3de L te steunen (L-ziekte? ) en ook wegens geen gebruik meer, ik prefereer mn 24-70 bij urban shots...

vraagprijs is 550 euro, is ongeveer 80% van de nieuwprijs (669 euro heb ik betaald), komt van bij Corné, daar staat de lens nu 725 euro http://www.cornevaniperen.nl/proddetail.php?prod=sig001

note: let wel dat de goedkopere Tokina 12-24 niet op fullframe en 1.3 crop te gebruiken is, deze sigma daarintegen kan je op analoog of je toekomstige digitale fullframe zetten

lens is af te halen of op te sturen, ook naar NL mits natuurlijk de bijkomende verzendkosten...

mvg T-design

PS. wie totaal geen interesse heeft in de lens gelieve zich dan te onthouden van reply... ook geen afbreuk op de lens met allerlei verleidelijke negatieve commentaren... wie interesse heeft, het i-net staat vol info over de lens...

Re: 12-24mm van sigma voor canon...

PM send

Comment

Moest je em nog hebben, ben ik wel geinteresseerd.
      mvg,
      Bert
      D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

Comment

heb hem nog...

Comment

Working...
        X