Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

70-200mm F2.8 APO EX DG OS voor Nikon F mount

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Sigma ] 70-200mm F2.8 APO EX DG OS voor Nikon F mount

Deze 70-200mm F2.8 APO EX DG OS lens heb ik vele jaren geleden gekocht en met veel plezier gebruikt, een 70-200mm f/2.8 lens is een geweldige lens, de optiek van deze lens is ook zeer goed.
    Over de jaren heen is deze lens ook hersteld geweest in oktober 2019 toen de focus niet zo goed meer bleek te werken, dat bleek iets aan de contactpunten te zijn en die is bij Sigma hersteld geweest en er zijn vanalle onderdelen vervangen. Daarna werkte deze lens weer gewoon heel goed.
    Tot ik op het punt kwam waar de OS (Optische Stabilisatie) nieer meer leek te werken, dat valt niet op wanneer je deze buiten in daglicht gebruikt, maar in sporthallen heb ik deze stabilisatie wel nodig.

In plaats van deze lens nog eens naar de winkel te brengen voor herstelling, koop ik ervoor om de nieuwste Nikon 70-200mm te kopen.

Het zou zonde zijn om deze lens weg te zwieren, ze werkt nog perfect en voor iemand die het budget niet heeft en toch kennig wil maken met deze geweldige lens, is dit een buitenkansje. Ik verkoop deze lens met de originele doos en met 2 gebreken: 1) De OS werkt niet. Als je de schakelaar gewoon op 'off' laat staan is er niets aan de hand. Zet je de OS schakelaar aan, lijkt alles hetzelfde. 2) Er is een barst in de zonnekap, maar deze is nog functioneel en valt ook niet van de lens ofzo. Ikzelf had hier een plakker met mijn logo over geplakt voor de stevigheid, maar is er nu terug afgehaald.

Voor deze lens en z'n gebreken vraag ik 280€. Iets waar iemand nog veel plezier aan kan beleven.​

Foto's van deze lens kan in de toegevoegde link vinden.
Working...
X