Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Calibrite Display SL schermcalibrator (2024/07 - 1x gebruikt)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Calibrite Display SL schermcalibrator (2024/07 - 1x gebruikt)

    [Bij voorkeur af te halen regio Deurne nabij Delhaize op Herentalsebaan.
    Opsturen kan indien je het volledige risico wil dragen of bep. verzekering wil betalen?
    Ik weet eigenlijk niet hoe dat werkt om dat op zijn best te regelen...]

    produkt: https://www.kamera-express.be/calibrite-display-sl (momenteel 179 euro nieuwprijs)

    Buitenkans(?) voor wie echt zowat splinternieuw wil...

    Wellicht NIET aangeraden indien je met een HDR monitor wil beginnen (duurder HL model nodig).

    In voorbereiding v/e nieuwe BenQ monitor kocht ik in juli iets te vroeg reeds deze calibrator...

    Nu blijkt dit toch wel het enige model te zijn waarmee ik die monitor niet hardwarematig kan calibreren.

    Softwarematig met dit SL model gaat het ook simpel en bevredigend, maar het is niet de volledigere ervaring waar ik naar uitgekeken had met Palette Master.

    Ik ga dus toch maar een geschikt modelletje hoger kopen hiervoor.

    De SL is nieuw van juli 2024 (inclusief doosje) en slechts 1x gebruikt.

    Ik mik idealiter op 130 euro en een minimum van liefst 100 euro.
    Zo heeft u toch minstens zowat 45 tot 50 euro korting.
    Ik beslis pas na verloop van tijd, tenzij u minimum 130 euro biedt.

    Voorwaarden:

    * Hier in de gang toon ik op mijn laptop dat de calibrator herkend wordt en desnoods doorlopen we een calibratie met Calibrite software erop. Ik ga niet door dit hele proces op uw laptop, want dan krijg ik hier mensen die gratis een calibratie komen halen...
    Wat je eventueel wel kan doen is zelf de software installeren, zien of de SL bij u herkend wordt en enkel het begin v/h proces even proberen.

    * Niet meer afdingen nadat afspraak is gemaakt.

    * Indien nodig help ik u in mijn naam wat betreft problemen in de garantieperiode, maar enkel indien u "normaal" overkomt, niet voor louche gevallen waar de schade (per ongeluk) door uzelf is aangericht... Ook de eventuele verzending/bezorging v/d unit aan mij of winkel zou ik graag ten uwen laste zien. (De SL is online gekocht bij KameraExpress of Cameranu)

    P.S.

    AFAIK wil de winkel zelf dit soort produkt niet inruilen/verkopen omdat de garantie niet overdraagbaar is.
    Zij stelden mij daarom voor om dit op sites als deze te proberen...
    Ik ben bijna 20 jaar geleden hier een tijd lid geweest en dus een soort van ouwe getrouwe die nog af en toe komt piepen
    Last edited by Robben; 11 oktober 2024, 08:58.
Working...
X