Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon coolpix SQ

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon coolpix SQ

Nikon coolpix SQ , nieuw toestel met garantie (1jaar) door omstandigheden in de winkel blijven liggen en niet verkocht geraakt .

Even de verkoop verder toelichten .

( de winkel van waar het toestel komt verkoopt normaal alleen Pc's en toebehoren , de camera was speciaal besteld door een klant maar die is er nooit omgekomen en zo is het blijven liggen )

Het toestel is dus weldegelijk nieuw , ik heb het gekregen van mijn baas ( die dus een computerzaak runt) Ik had hem een dienst bewezen en daardoor heb ik het toestel gekregen , ik wou het eerst zelf houden voor mijn vriendin , maar zij heeft met de tijd liever een tweedehandse Dslr.

Het toestel komt met een factuur op uw naam , zou kan je nog genieten van de hele garantieperiode .

Doe maar een bod , liefst via PM.
    Last edited by dzjee; 22 maart 2005, 18:08.
    http://www.dullaert.net

Re: Nikon coolpix SQ

Ik heb eens even de specs bekenen. Dit is een schoon ding ! Alleen het design al vind ik schitterend. Als ik geen backup had in de vorm van een prosumer, zou dit wel een schitterend apparaat zijn... Succes...
    natwork.be

Comment

Beste moderator,
      ik wist niet dat stromannen hier toegelaten zijn?
      Canon 10D - Toshiba 1G Xtraspeed - wat L-servies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door go2bonsai
        Beste moderator,
        ik wist niet dat stromannen hier toegelaten zijn?
        Jongens toch

Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

vraagprijs?
          een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

75 Euro
            www.daviddesign.be

Comment

Dzjee, wanneer jij schrijft "winkel", dan denk ik "handelaar"! En zoals je in de forumrichtlijnen kan lezen, zijn handelaars wel welkom op het forum, maar niet in de koopjeshoek. Daarom gaat dit topic even op slot tot jij, met een PM, klaarheid hebt gebracht.
              Bedankt voor je begrip.
              Moderator

Comment

Dzjee heeft laten weten dat het toestel zijn eigendom is en dat hij het niet voor iemand anders verhandelt. Hiermee is voor mij het probleem van de baan en kan het topic terug open.
                Moderator

Comment

Working...
                X