Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[TE KOOP] Nikon D70 + lenzen + flits (alles apart te verkrijgen)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [TE KOOP] Nikon D70 + lenzen + flits (alles apart te verkrijgen)

Ik bied het volgende te koop aan:

Text is gewist.

Ons is duidelijk geworden en met 100% zekerheid dat 'tomwac' een handelaar is en een web-winkel heeft in foto materiaal.

Dit verklaart dan ook het massaal aanbieden van materiaal op BD, op een verdoken en verdraaide wijze van aanbieden.

Dit is totaal in strijd met onze opvatting en doelstelling van BD.

Daarom een slot op deze topic, de geboden waar verwijderd en word 'tomwac' gebannen voor een nog te bepalen duur!

MOD T-B
    Last edited by teddy-bear; 22 februari 2005, 19:39.
    mvg,
    Thomas
    Canon 30D & een paar lenzen | Nikon Coolwalker

Re: [TE KOOP] Nikon D70 + lenzen + flits (alles apart te verkrijgen)

Amaai,das een mooi collectie zeg.

Succes met de verkoop.

Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

Comment

PM sent voor SB800

Een beetje extra licht kan nooit kwaad
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

up, up
        mvg,
        Thomas

Comment

Ik heb een pm gestuurd! Kris

Comment

Waarom doe je je D70 weg als ik vragen mag, waar is het toestel aangekocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
              Waarom doe je je D70 weg als ik vragen mag, waar is het toestel aangekocht?
              Systeem switch. Het toestel is in België gekocht.
              mvg,
              Thomas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tomwac
                Systeem switch. Het toestel is in België gekocht.
                Ja dat het Belgisch was, stond er al, ik bedoelde in welke zaak.

In december heb je er ook al 1 verkocht????? Ook systeem switch.

Ben eventueel geïnterresseerd maar wil wel juiste informatie graag. Is toestel veel gebruikt en onder welke omstandigheden??

Dank U

Comment

Nikon TC-14E : €200

Mvg Viper
                  .::Nikon D300::.
                  .::Nikkor Nikon AF-S DX Nikkor 17-55mm f/2.8:..:Nikon 18-200mm f/3.5-5.6 VR DX:..:Sigma APO 80-400mm F4.5-5.6 EX OS :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
                    Ja dat het Belgisch was, stond er al, ik bedoelde in welke zaak.

In december heb je er ook al 1 verkocht????? Ook systeem switch.

Ben eventueel geïnterresseerd maar wil wel juiste informatie graag. Is toestel veel gebruikt en onder welke omstandigheden??

Dank U
                    Wat een wantrouwen, zeg ....Ooit aan gedacht dat iemand méér dan 1 toestel kan hebben, of spijt kan krijgen van zijn verkoop ? Zoals gevraagd in de orginele post, als je geïntereseerd bent, reageer dan via pm of email. Sarcastische opmerkingen kan je beter voor jezelf houden of op een ander forum posten.
                    mvg,
                    Thomas

Comment

Wat een wantrouwen, zeg ....Ooit aan gedacht dat iemand méér dan 1 toestel kan hebben, of spijt kan krijgen van zijn verkoop ? Zoals gevraagd in de orginele post, als je geïntereseerd bent, reageer dan via pm of email. Sarcastische opmerkingen kan je beter voor jezelf houden of op een ander forum posten.

Sarcastische opmerkingen?

Haar vragen lijken mij 'normale vragen' te zijn hoor.

Ik zou zoiets ook vragen, maar met zo een antwoord...

Tollerantie en respect graag!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                        Sarcastische opmerkingen?

Haar vragen lijken mij 'normale vragen' te zijn hoor.

Ik zou zoiets ook vragen, maar met zo een antwoord...

Tollerantie en respect graag!
                        Inderdaad, sarcastisch. Lees het nog maar eens door. Voor de rest weet ik niet wat je met "respect" bedoelt, ik geloof niet dat ik hier iemand "respectloos" heb behandeld, ook niet in de meer dan 60 pm die ik heb gekregen ivm met deze verkoop. Als ze details wil, dan moet ze mijn keuze respecteren om via email of PM te communiceren en niet insinueren dat er "iets louch" is want ik heb hier al eens een D70 verkocht, "dus weer een systeem switch ?". Iedereen krijgt van mij een beleefd antwoord, maar ik kan moeilijk tegen ongegronde insinuaties....
                        mvg,
                        Thomas

Comment

Ho-Ho wat lange tenen heb jij en neuzen afgebeten zeg ...

Uw text; "Gelieve via email of PM te reageren", er staat niet 'Enkel via..', Linda verkoos om dat hier te doen, wat haar goed recht is, zij heeft zelf nog "dank u" tegen u gezegd!

Ik kan alleen maar een sarcasme in uw texten vinden.

Je hebt misschien al de anderen anders behandeld, maar Linda in ieder geval respectloos, arrogant zelfs!

Ik lees nergens dat zij 'insinueerd' u of uw zaakje "louche vind" hoor, zij is kritish, kooplustig maar ook voorzichtig en zou graag wat uitleg hebben, als u dit niet kan hebben.

Uw text; 'maar ik kan moeilijk tegen ongegronde insinuaties.... ach, laat de lezers zelf oordelen...

Mijn text; nogmaals, Tollerantie en respect graag! + nog wat ellementaire beleefdheid erbij.

PS. O ja, het is volgens het forumregelement niet toegestaan om een topic (zelf)te uppen, als je toch zo graag de puntjes op i zet!.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                            Ho-Ho wat lange tenen heb jij en neuzen afgebeten zeg ...

Uw text; "Gelieve via email of PM te reageren", er staat niet 'Enkel via..', Linda verkoos om dat hier te doen, wat haar goed recht is, zij heeft zelf nog "dank u" tegen u gezegd!

Ik kan alleen maar een sarcasme in uw texten vinden.

Je hebt misschien al de anderen anders behandeld, maar Linda in ieder geval respectloos, arrogant zelfs!

Ik lees nergens dat zij 'insinueerd' u of uw zaakje "louche vind" hoor, zij is kritish, kooplustig maar ook voorzichtig en zou graag wat uitleg hebben, als u dit niet kan hebben.

Uw text; 'maar ik kan moeilijk tegen ongegronde insinuaties.... ach, laat de lezers zelf oordelen...

Mijn text; nogmaals, Tollerantie en respect graag! + nog wat ellementaire beleefdheid erbij.

PS. O ja, het is volgens het forumregelement niet toegestaan om een topic (zelf)te uppen, als je toch zo graag de puntjes op i zet!.
                            whatever...iedereen leest het op zijn manier. Wat lange tenen betreft, moet je je geen zorgen maken, mijn schoenen passen nog steeds. En zoals erboven gezegd, als iemand met insinuaties afkomt (of zoals je het zo mooi zegt: kritish, kooplustig maar ook voorzichtig ) kan zij het ook anders verwoorden. Ik heb geen boodschap aan kopers die al op voorhand met het idee zitten: d'er zal wel iets louch zijn...voor mij is deze discussie afgesloten, ik dacht dat er ook in de regels stonds dat enkel verkoop gerelateerde berichten hier gepost mogen worden...
                            Last edited by tomwac; 22 februari 2005, 08:49.
                            mvg,
                            Thomas

Comment

whatever...iedereen leest het op zijn manier. Wat lange tenen betreft, moet je je geen zorgen maken, mijn schoenen passen nog steeds. En zoals erboven gezegd, als iemand met insinuaties afkomt (of zoals je het zo mooi zegt: kritish, kooplustig maar ook voorzichtig ) kan zij het ook anders verwoorden. Ik heb geen boodschap aan kopers die al op voorhand met het idee zitten: d'er zal wel iets louch zijn...voor mij is deze discussie afgesloten, ik dacht dat er ook in de regels stonds dat enkel verkoop gerelateerde berichten hier gepost mogen worden...
                              Oei oei wat een discussie. Ter verduidelijking ik bedoelde niets "louch" Alleen had ik een duidelijker antwoord verwacht dan systeemswitch en België. Ik ben niet van de streek van Antwerpen, vandaar die vraag (heeft betrekking op de garantieperiode). En als je antwoord systeemswitch en dan zie dat je er al 1 verkocht heb dan stel ik me vragen bij dit antwoord, lijkt mij logisch.

En neen dank U ik doe liever zaken met mensen zonder lange tenen. De mod heeft gelijk 100%? Dank U Teddy Bear.

Comment

Working...
                              X