Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon EF 70-200/4.0 L USM: Verkocht
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Canon EF 70-200/4.0 L USM
Oorspronkelijk geplaatst door Mar©Dus aub geen belachelijke biedingen.
Dank U
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sukhoiAls de nieuwprijs in België 648€ is, vind ik ook dat je er beter een prijs op kan plakken!!
Succes :
Zal ze in chronologische volgorde behandelen.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
-
Ze zijn aan 't bieden, Danny, ze zijn aan 't bieden....
Meeneemprijs is vastgesteld op 575 euro; elk bod wordt in overweging genomen. En as 't mij niet aanstaat, dan hou ik ze gewoon.
't Is eigenlijk mijn scherpste lens.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mar©Ze zijn aan 't bieden, Danny, ze zijn aan 't bieden....
Meeneemprijs is vastgesteld op 575 euro; elk bod wordt in overweging genomen. En as 't mij niet aanstaat, dan hou ik ze gewoon.
't Is eigenlijk mijn scherpste lens.
Groetjes Ronny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RonnyWaarom verkoop je dan je beste lens??
Groetjes Ronny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RonnyWaarom verkoop je dan je beste lens??
Groetjes Ronny
Daarom de noodzaak van een 2.8.
Maar voor outdoor-fotografie ben je niet beter dan met de 4.0. Je kan er ook nog eens de 1.4 TC voor plaatsen.
Maar de 2.8 heeft ook nadelen: véél duurder en véél zwaarder. Als je daar een halve dag mee rondloopt heb je het wel gehad.
edit voor "Zuiderbuur": in combinatie met een 1D MARKII is dat WEL zwaar.Last edited by Alfa Centauri; 19 februari 2005, 18:20.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mar©Maar de 2.8 heeft ook nadelen: véél duurder en véél zwaarder. Als je daar een halve dag mee rondloopt heb je het wel gehad.
De 4.0 is inderdaad een leuk lenske - had hem voordien zelf ook
Edit : En ik vind hem in combinatie met EOS 1N HS NIET zwaarLast edited by Zuiderbuur; 19 februari 2005, 20:49.:::: Canon :::: 1D MkII N
:::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
:::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6
Comment
-
-
Re: Canon EF 70-200/4.0 L USM: Verkocht
VERKOCHT !
( ik kan het woordje "verkocht" niet meer in mijn originele topic-titel krijgen ? Is dat normaal ? )
Edit Mod Jo(han): 't staat er MarcLast edited by Jo; 3 maart 2005, 23:32.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Comment
Comment