Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TKA Fuji S2 PRO

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TKA Fuji S2 PRO

De fuji s2 6,1/12milj pix verkeerd in een zeer goede staat en wordt geleverd met alle originele toebehoren, doos, handleidingen, software . Als extra een MB-16 batterij grip die het gebruik van de dure CR123a batterijen overbodig maakt, originele Fuji software en adobe elements 2.0.
    Mag weg vanaf 1maart wegens aankoop nikon D2x.
    Vraagprijs: 900€

email to: chmbil@hotmail.com
    Last edited by chmbil; 25 maart 2005, 18:06. Reden: VERKOCHT

Re: TKA Fuji S2 PRO

Oorspronkelijk geplaatst door chmbil
    De fuji s2 6,1/12milj pix verkeerd in een zeer goede staat en wordt geleverd met alle originele toebehoren, doos, handleidingen, software . Als extra een MB-16 batterij grip die het gebruik van de dure CR123a batterijen overbodig maakt, originele Fuji software en adobe elements 2.0.
    Mag weg vanaf 1maart wegens aankoop nikon D2x.
    Vraagprijs: 1000€
    Wordt niet opgestuurd,enkel afhalen

email to: chmbil@hotmail.com
    Niemand die reageert moet wel een slecht toestel zijn dan???????

Comment

Volgens mij is dat een heel tof toestel, ik zou er gerust een willen! Probleem is misschien een (klassiek) belangenconflict tussen koper en verkoper. De verkoper heeft in zijn achterhoofd de prijs die hij er zelf voor betaald heeft, de (potentiële) koper, nu spreek ik even voor mezelf, vergelijkt met de huidige markt (= nieuwe D70 minder dan 800 euro...).
      Beste groeten, Kris

Comment

Waar is het toestel te bezichtigen en te testen? Hoe oud en hoeveel foto's op de teller?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
          Waar is het toestel te bezichtigen en te testen? Hoe oud en hoeveel foto's op de teller?
          Wens je meer te weten te komen stuur een email.

Comment

Working...
          X