Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer goed, kompakt en goedkoop lenske, in nieuwstaat, kompleet zonnekap, doppen, doos en aankoopbewijs.
prijs verlaagd naar 200€, of ruilen met een kompakt toestel van dezelfde tegenwaarde
Tamron AF Aspheric XR LD IF 28-300 3.5-6.3 macro 62mm, staat erop. Op de fotokina heb ik de nieuwere DI versie getest, en toen heb ik beslist om toch de niet DI te kopen, vanwege "ik zag geen verschil".
Heb toen ook de sigma en de tokina getest, maar de Tamron was abslouut zeker de beste (op een 10D en een 300D getest)
Comment