Re: Gestolen Fotomateriaal Informatietopic
Nonkel Guy meldt ons:
Lieve mensen,
Afgelopen woensdag (02-10-2013) mijn Nikon D90 in Zaventem gestolen .
Buiten mijn verlies van mijn D90, is ook mijn laptop ( merk Toshiba ), een maand oud ( ... ) gestolen, met al mijn foto 's een prachtige reis in Vietnam Cambodja ...
Ik denk reeds alle kanalen bevraagd te hebben ( politie , verloren en gevonden , enz. ... )
Dat is de reden waarom ik U in een laatste poging aanschrijf: moest U ooit iets horen van een aanbod van een Nikon D90 welk U niet als 100% normaal (legaal) beoordeelt.
Hier zijn een aantal kenmerken :
- Het is duidelijk dat mijn toestel is al goed gebruikt is ...
- De 'chrome' van de ontspanner is beschadigd .
- De witte letters van de schakelaar zijn al tamelijk uitgewist .
- Het rubber van de draagband is beschadigd .
- Mijn apparaat heeft een SD-kaart van 8Gb ( op deze kaart staan nog steeds de foto ’s van de laatste twee dagen : 30-09-2013 en 01-10-2013 )
- De lader is nog steeds in mijn bezit.
U mag gerust aan de eerlijke vinder beloven dat hier een beloning tegenover staat!
Dank u voor het willen om mij hiermee te willen helpen ,
Mijn gegevens zijn :
Guy Nys
Villadreef 47b
1982 Elewijt ,
0475 / 421995 .
guyfdnys@gmail.com
Met dank en vriendelijke groeten ,
Guy Nys .
Nonkel Guy meldt ons:
Lieve mensen,
Afgelopen woensdag (02-10-2013) mijn Nikon D90 in Zaventem gestolen .
Buiten mijn verlies van mijn D90, is ook mijn laptop ( merk Toshiba ), een maand oud ( ... ) gestolen, met al mijn foto 's een prachtige reis in Vietnam Cambodja ...
Ik denk reeds alle kanalen bevraagd te hebben ( politie , verloren en gevonden , enz. ... )
Dat is de reden waarom ik U in een laatste poging aanschrijf: moest U ooit iets horen van een aanbod van een Nikon D90 welk U niet als 100% normaal (legaal) beoordeelt.
Hier zijn een aantal kenmerken :
- Het is duidelijk dat mijn toestel is al goed gebruikt is ...
- De 'chrome' van de ontspanner is beschadigd .
- De witte letters van de schakelaar zijn al tamelijk uitgewist .
- Het rubber van de draagband is beschadigd .
- Mijn apparaat heeft een SD-kaart van 8Gb ( op deze kaart staan nog steeds de foto ’s van de laatste twee dagen : 30-09-2013 en 01-10-2013 )
- De lader is nog steeds in mijn bezit.
U mag gerust aan de eerlijke vinder beloven dat hier een beloning tegenover staat!
Dank u voor het willen om mij hiermee te willen helpen ,
Mijn gegevens zijn :
Guy Nys
Villadreef 47b
1982 Elewijt ,
0475 / 421995 .
guyfdnys@gmail.com
Met dank en vriendelijke groeten ,
Guy Nys .
Comment