Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gans mijn Nikon arsenaal, D100+lenzen+flash. ALLES is VERKOCHT.
Re: Gans mijn Nikon arsenaal, D100+lenzen+flash. NU ***SOLDEN***
Dag Teddy-Bear,
Na de aankoop van de AF-S 17-35 mm van vanmorgen, heb ik enkele testen gemaakt.
De resultaten zijn ok, hoor.
De koop/verkoop van de lens was op een correcte manier verlopen; duidelijke afspraken:
als een artikel als 'in uitstekende staat' wordt aangeduid moet dit in werkelijk zo zijn.
Wel; ik heb al menige lens gaan keuren ivm een eventuele aankoop, telkens was ik erg ontgoocheld: ofwel vertoonde de lenzen krassen, gebruikssporen ofwel onvolledige uitrusting (vb; zonnekap, lensdop of aankoopdocument ontbreekt).
Gezien ik zelf erg kritisch ben op objectieven enz., ga ik nooit over tot een koop van dergelijke spullen.
Bij Teddy-Bear was alles keurig in orde en heb de lens uiteraard dan ook gekocht.
Het doet me plezier dat er nog liefhebbers zijn die hun apparatuur koesteren, zoals ikzelf trouwens ook doe.
Beide partijen zijn nu tevreden!
Teddy, nogmaals bedankt voor de raktie op mijn mail.
met vriendelijke groeten,
Comment