Ik heb hier 2 Godox AD 200 remote flitsers liggen Als nieuw. op 1 hangt het plastic beschermfolietje nog :-)
Ik heb die 1 keer gebruikt en toen zijn ze in de kast beland.
Nu ik aan het opruimen was voor het verjaardagsfeestje van mijn dochter kwam ik ze terug tegen.
misschien kan ik iemand een plezier doen hiermee. Daarom bied ik zo ook aan een goede prijs aan.
Er zit ook een Adaptor bij AD B2 zodat je ze samen als 1 lamp kan laten flitsen.
Ik zie dat ze momenteel nieuw verkocht worden aan 319 euro. (normaal 399 per stuk maar bij mij krijg je natuurijk ook deze korting)
De AD B2 aan 80 euro.
De 2 (fuji) zenders krijg je er gratis bij
vraagprijs 400 euro voor alles.
je kan ophalen of ik verzend
Foto's uploaden lukt me hier niet.
maar ik stuur ze je graag via mail koenminschart@gmail.com of whats app 0494405515
Alles is VERKOCHT ALVAST BEDANKT
Ik heb die 1 keer gebruikt en toen zijn ze in de kast beland.
Nu ik aan het opruimen was voor het verjaardagsfeestje van mijn dochter kwam ik ze terug tegen.
misschien kan ik iemand een plezier doen hiermee. Daarom bied ik zo ook aan een goede prijs aan.
Er zit ook een Adaptor bij AD B2 zodat je ze samen als 1 lamp kan laten flitsen.
Ik zie dat ze momenteel nieuw verkocht worden aan 319 euro. (normaal 399 per stuk maar bij mij krijg je natuurijk ook deze korting)
De AD B2 aan 80 euro.
De 2 (fuji) zenders krijg je er gratis bij
vraagprijs 400 euro voor alles.
je kan ophalen of ik verzend
Foto's uploaden lukt me hier niet.
maar ik stuur ze je graag via mail koenminschart@gmail.com of whats app 0494405515
Alles is VERKOCHT ALVAST BEDANKT