Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TE KOOP : Sigma 50-500 voor Canon VERKOCHT

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: TE KOOP : Sigma 50-500 voor Canon VERKOCHT

Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
    Toch blijf ik me de vraag stellen waarom je iets te koop aanbied, maar op geen enkele mail of PM reageert.
    Idem voor die 10D.
    BTW sinds wanneer ben je lid van BD?
    Toevallig toch niet de dag van de twee aanbiedingen?
    De vraagprijs was al vrij verdacht, komt er nog eens bij dat hij de lens liever verkocht aan 525 euro dan aan een eerlijk en 'hoger bod' om naar eigen zeggen een jong kadeeke te helpen,rijk zijn en een paar honderd euro's opofferen als liefdadigheid zou kunnen
    Maar het was vooral zijn entree hier op BD die de zaak helemaal verdacht maakt, lees http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=59091 ( zo'n uitspraaak na 1 dag lid )
    en dan kwam plotseling de verkoop van de 10d tevoorschijn (ook al aan een te gekke prijs) en ook verkocht zeker aan datzelfde jong kadeeke?
    Wat is het volgende? een 70-200 2.8L IS van 5 maanden oud aan 800 euro? ooooooohh
    Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
    Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door domibal
      en dan kwam plotseling de verkoop van de 10d tevoorschijn (ook al aan een te gekke prijs) en ook verkocht zeker aan datzelfde jong kadeeke?
      Wat is het volgende? een 70-200 2.8L IS van 5 maanden oud aan 800 euro? ooooooohh
      Tis te hopen , kstuur mijn neef der dan wel om , das ook een jong kadeeke
      http://www.dullaert.net

Comment

[Moderator]

Der zijn wel méér BD-ers die hun twijfels hebben over de koopjes van Havelaer.
        Bij deze roep ik dan ook de kopers op om zich kenbaar te maken via een PM.
        Havelaer kan indien gewenst ook de naam van de gelukkige koper(s) doorsturen.

Dit zal de enige manier zijn om verdere speculaties uit te sluiten.

Willy
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
        X