Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'goedkope' body gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 'goedkope' body gezocht

gezocht body van een digitale spiegel reflex camera. Merk, leeftijd enz. niet van belang. Echt om mee te beginnen, lenzen en flitser al aanwezig van mijn analoge spr cam.
    mag een defect aan zitten (bijv kapot display, missende knopjes enz.) als hij nog maar wel werkt. Voor een leuke prijs
    Last edited by DeboDesign; 15 november 2004, 17:21.
    uhmm tja... niets dan maar

Re: 'goedkope' body gezocht

Merk body onbelangrijk maar je wenst wél de objectieven van jouw huidige analoge SLR gebruiken
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

uhmmm tja de lenzen die ik heb zijn van een ander merk als mijn camera (minolta) dus nam aan dat die overal wel op paste Tja zoals ik zeg ben een beginner met Spiegel reflex camera's ... heb nu een digi di ealles zelf doet
      uhmm tja... niets dan maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeboDesign
        gezocht body van een digitale spiegel reflex camera. Merk, leeftijd enz. niet van belang. Echt om mee te beginnen, lenzen en flitser al aanwezig van mijn analoge spr cam.
        mag een defect aan zitten (bijv kapot display, missende knopjes enz.) als hij nog maar wel werkt. Voor een leuke prijs

Aan de aard van de vraag die je hier post denk ik dat het zeker aangeraden is van U eerst even wat beter te informeren over de technische kant van héél de zaak.
        Last edited by Digipics357; 16 november 2004, 15:07.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Even voor alle duidelijkheid:

Minolta lenzen passen alleen op Minolta-body's

Dit zelfde geldt ook als je de merknaam vervangt door Canon, Nikon, Pentax...

Comment

Working...
          X