Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het zijn Hitachi's; ik neem aan dat topfoto ze ook moet opsturen? Laat even weten als je er definitief van de week een wilt, ik bestel morgen. Laten we uitgaan van 176 incl. aangetekende verzending.
176 euro is wel een mooie prijs.
4 GIG en ongebruikt ?
Maar is het wel veilig om dit zo te verzenden ?
Indien je ze goed induffelt wil ik er wel eens over nadenken.
Ten laatste morgenavond antwoord. OK ?
Dan kan je ondertussen ook al iets opzoeken ivm de verzending.
Mail je me dan eens door hoe ik je dien te betalen ?
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Ik had er 4 besteld, waarvan 3 voor leden van het forum en die zouden er woensdag moeten zijn.
Ik krijg zojuist een mailtje dat de leverancier er voor deze prijs nog 3 of 4 kan leveren maar dat het dan voorlopig afgelopen is.
Goed nieuws! Er is ook een travelkit bij, dus een extra degelijk doosje en een notebookadapter!!
Er wordt een bewaartemperatuur van -40 tot +70 opgegeven en een werktemperatuur van 0-70 graden Celcius. Het is wel zo dat als ie aanstaat er enige warmteontwikkeling is, dus welke buitentemperatuur hij aankan.... hangt denk ik ook af van waar je hem vervoert. Ik zou er zelf niet de Himalaya mee opgaan en daar gewoon op film werken of een groot aantal kleinere blokjes meenemen mocht er eens eentje sneuvelen. Met een Xdrive heb je vermoedelijk hetzelfde maar die kan je natuurlijk binnen gebruiken aan het eind van de dag je blokjes leeg te maken. Ik heb die vorige week te koop gezet maar 3x een mailtje gestuurd aan degenie die belangstelling had maar niks meer gehoord.
Heb namelijk PC (epia) in de auto gebouwd, en touchscreen derop en alles werkt picobello , GPS , MP3 , VIDEO alles .
enkel in de winter begeeft mijn harddisk het , bij +- 5 graden begint deze last te krijgen van de koude (werktemperatuur harddisk begint bij +5 graden).
nu is er een speciale HD van HITACHI die bestand is tot -20 graden , maar die is particulier niet te verkrijgen .
daarom dacht ik aan MD of deze kon dienen als harddisk in de auto.
maar blijkbaar dus niet .
weet iemand van CF de werkemperaturen ?
Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
Er wordt een bewaartemperatuur van -40 tot +70 opgegeven en een werktemperatuur van 0-70 graden Celcius. Het is wel zo dat als ie aanstaat er enige warmteontwikkeling is, dus welke buitentemperatuur hij aankan.... hangt denk ik ook af van waar je hem vervoert. Ik zou er zelf niet de Himalaya mee opgaan en daar gewoon op film werken of een groot aantal kleinere blokjes meenemen mocht er eens eentje sneuvelen. Met een Xdrive heb je vermoedelijk hetzelfde maar die kan je natuurlijk binnen gebruiken aan het eind van de dag je blokjes leeg te maken. Ik heb die vorige week te koop gezet maar 3x een mailtje gestuurd aan degenie die belangstelling had maar niks meer gehoord.
EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01
Heb namelijk PC (epia) in de auto gebouwd, en touchscreen derop en alles werkt picobello , GPS , MP3 , VIDEO alles .
enkel in de winter begeeft mijn harddisk het , bij +- 5 graden begint deze last te krijgen van de koude (werktemperatuur harddisk begint bij +5 graden).
nu is er een speciale HD van HITACHI die bestand is tot -20 graden , maar die is particulier niet te verkrijgen .
daarom dacht ik aan MD of deze kon dienen als harddisk in de auto.
Comment