Te laat, VERKOCHT
Mijn Skywatcher EQ3 PRO Synscan statief zoek een nieuwe eigenaar
Dit is een computergestuurd equatoriaal statief met een draagcapaciteit van 5 Kg, wat het ideaal maakt om met een DSLR + standaard lenzen de wonderen in het heelal vast te leggen.
Equatoriaal= de draaias van het statief is niet verticaal maar staat parallel met de draaias van de aarde
Synscan= Astronomie computer met 42000 hemelichamen in het geheugen, dit maakt het zoeken naar objecten een stuk eenvoudiger.
Meer info: skywatcher eq3-pro synscan
Extra meegeleverd: (samen voor 80 euro nieuwwaarde)
- Netvoeding 12V 6A (Statief heeft een aansluiting voor sigarettenaansteker)
- Polarscoop verlichting (De polarscoop dient om het statief op de poolster af te stellen, verlichting is handig wanneer het te donker is)
- Zwaluwstaart (om uw camera op het statief te bevestigen)
Aankoop April 2020, mag weg voor 450 Euro
Voor beginnende astrofotografen, geef ik graag een avondje hands-on uitleg + ppt met info
Mijn Skywatcher EQ3 PRO Synscan statief zoek een nieuwe eigenaar
Dit is een computergestuurd equatoriaal statief met een draagcapaciteit van 5 Kg, wat het ideaal maakt om met een DSLR + standaard lenzen de wonderen in het heelal vast te leggen.
Equatoriaal= de draaias van het statief is niet verticaal maar staat parallel met de draaias van de aarde
Synscan= Astronomie computer met 42000 hemelichamen in het geheugen, dit maakt het zoeken naar objecten een stuk eenvoudiger.
Meer info: skywatcher eq3-pro synscan
Extra meegeleverd: (samen voor 80 euro nieuwwaarde)
- Netvoeding 12V 6A (Statief heeft een aansluiting voor sigarettenaansteker)
- Polarscoop verlichting (De polarscoop dient om het statief op de poolster af te stellen, verlichting is handig wanneer het te donker is)
- Zwaluwstaart (om uw camera op het statief te bevestigen)
Aankoop April 2020, mag weg voor 450 Euro
Voor beginnende astrofotografen, geef ik graag een avondje hands-on uitleg + ppt met info