Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

te koop: aankoopbon ter waarde van 1064 euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• te koop: aankoopbon ter waarde van 1064 euro

Een paar maanden geleden kocht in bij Grobet in Antwerpen een nieuw fototoestel. Ik was op zoek naar een vervanging voor mijn toestel (een nikon coolpix P7800) . Helaas was ik mindePgoed voorbereid dan ik dacht en kocht ik een toestel waar ik helemaal niet mee kon werken (met een uitzonderlijk grote sensor en ik fotografeer veel macro en dichtbij) .
    Ik kon hem omruilen voor een tegoedbon en omdat ik geen geschikt alternatief vond, kocht ik ten einde raad via internet terug een Nikon Coolpix P7800 tweedehands.

De bon ligt nog altijd te wachten in de hoop dat er een alternatief op de markt zou komen waar ik wat mee kan maar dat lijkt vooralsnog niet het geval te zijn (tips zijn welkom !).
    Ik ben dus op zoek naar een bestemming voor mijn bon, maar een andere optie is natuurlijk dat ik de bon verkoop aan iemand die voor 10 juli van plan is iets aan te kopen bij Grobet.
    Ik wil de bon enkel verkopen in levende lijve zodat onmiddellijk kan overgegaan worden tot betaling (ik ben een beetje bevreesd voor oplichting eerlijk gezegd), uiteraard wel coronaproof.
    Heb je interesse, doe me dan een aanbod per PM.
    nikon coolpix P7800 en bewerking in helixon filter
    www.mooisvanme.blogspot.com
Working...
X