Omdat ik graag wil overschakelen naar Canon mirrorless, overweeg ik mijn Canon 5D mark 4 te verkopen.
Ook mijn back-up camera (5D mark 3) staat hier al te koop. Als één van beiden verkocht raakt, zal deze worden vervangen door een Canon r5 of r6.
De canon 5D mark 4 werd op 18-11-2019 aangekocht bij Kamera Express in Maastricht, er is dus nog meer dan een half jaar garantie op.
Gebruikerssporen zijn er volgens mij niet te vinden.
Het aantal clicks heb ik proberen te achterhalen, maar dat blijkt niet zo eenvoudig te zijn... Wie me kan zeggen hoe ik dat best doe, graag!
Het aantal cliks gaat alleszins niet buitensporig hoog zijn.
De aankoopprijs toen was 2.799 euro, de factuur is aanwezig, net als de doos en alle toebehoren.
De huidige nieuwprijs ligt zo rond de 2.600 euro blijkbaar.
Ik heb niet echt een idee van de marktwaarde, al had ik iets van 1900 euro in gedachten.
Deze prijs is bespreekbaar.
Interesse? Graag een PB.
Te bekijken en testen in Dilsen Stokkem.
Foto's of meer info op aanvraag.
mvg
Ook mijn back-up camera (5D mark 3) staat hier al te koop. Als één van beiden verkocht raakt, zal deze worden vervangen door een Canon r5 of r6.
De canon 5D mark 4 werd op 18-11-2019 aangekocht bij Kamera Express in Maastricht, er is dus nog meer dan een half jaar garantie op.
Gebruikerssporen zijn er volgens mij niet te vinden.
Het aantal clicks heb ik proberen te achterhalen, maar dat blijkt niet zo eenvoudig te zijn... Wie me kan zeggen hoe ik dat best doe, graag!
Het aantal cliks gaat alleszins niet buitensporig hoog zijn.
De aankoopprijs toen was 2.799 euro, de factuur is aanwezig, net als de doos en alle toebehoren.
De huidige nieuwprijs ligt zo rond de 2.600 euro blijkbaar.
Ik heb niet echt een idee van de marktwaarde, al had ik iets van 1900 euro in gedachten.
Deze prijs is bespreekbaar.
Interesse? Graag een PB.
Te bekijken en testen in Dilsen Stokkem.
Foto's of meer info op aanvraag.
mvg