Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hoi man, kop op! Misschien komt het allemaal nog wel goed! Verkoop niet te snel! Misschien heb je er daarna spijt van!
Alleszins veel beterschap toegewenst en dat we je vlug mogen terugzien op het forum!
Gr en het beste,
sailor
Lid: BD 0249BE
D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW
Geachte BD'ERS,wegens het verkopen van mijn hele set aan de zeer vriendelijke en sympathieke heer MACROSHOPPER,hoeft er niet meer geboden te worden op mijn onderdelen.
Ik heb er iemand zeer tevreden meegemaakt en hij mij ook ,vermits ik alles ineens kwijt ben.
Bedankt voor alle positieve reactie en tot binnenkort.
Comment