Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft iemand een Canon 300D + toebehoren te koop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heeft iemand een Canon 300D + toebehoren te koop?

Ik ben op zoek naar een digitale reflex camera dat mijn Minolta 5000i moet vervangen omdat die 14 dagen geleden stukgegaan is. Ik denk daarom vooral aan een EOS 300D met lens (als het mogelijk is een grotere zoomlens dan de standaard 18-55) al dan niet met een flash of geheugenkaart. Een grip lijkt mij overbodig omdat ik niet zoveel foto na elkaar neem.
    Afhankelijk van wat er aangeboden wordt stel ik een budget tussen de 600 en 850€ te beschikbaar.

Re: Heeft iemand een Canon 300D + toebehoren te koop?

We kunnen het niet genoeg herhalen doch gebruik eens de SEARCH functie, in de tijd dat je je tekst typte had je d'r al 30 ( edited ) kunnen vinden...

Véél succes toch met je zoektocht.

EDITED : oepps was off-topic ? Sorry
    Last edited by Haai8; 11 oktober 2004, 18:31.
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Er zijn wel dertig toestellen te koop haal er de goedkoopste uit
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Hey,

Het is misschien wat laat dat ik reageer maar mocht je er noch iets aan hebben;
        Ik heb een 300D die ik eventueel wil verkopen samen met de grip ( ) en een tamron 28-300 lens.
        De camera is bijna één jaar, maar is technisch en cosmetisch perfect in orde. De lens en de grip zijn van 02-'04 en zijn ook 100%.(lens is niet zoveel gebruikt door komst van een 50-500 )
        Ik ben zeker tevreden over de camera maar doordat ik veel sport foto's neem, ben ik geneigd om over te stappen naar een 20D voor zijn 5fps

Groeten Geert
        Last edited by CompaCta; 16 oktober 2004, 23:06.
        BD0316BE
        Canon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CompaCta
          Hey,

Het is misschien wat laat dat ik reageer maar mocht je er noch iets aan hebben;
          Ik heb een 300D die ik eventueel wil verkopen samen met de grip ( ) een tamron 28-300 lens.
          De camera is bijna één jaar, maar is technisch en cosmetisch perfect in orde. De lens en de grip zijn van 02-'04 en zijn ook 100%.(lens is niet zoveel gebruikt door komst van een 50-500 )
          Ik ben zeker tevreden over de camera maar doordat ik veel sport foto's neem, ben ik geneigd om over te stappen naar een 20D voor zijn 5fps

Groeten Geert
          Verkoop je eventueel deze Tamron apart en hoeveel vraag je er nog voor?
          Groetjes, Fabrice
          www.fabke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe
            Verkoop je eventueel deze Tamron apart en hoeveel vraag je er nog voor?
            zoniet wil ik de 300D en de grip wel ... mail me de prijs maar (maar blijf fatsoenlijk he )
            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Indien grip apart, graag een prijs aub

Comment

Hey,

De camera + de grip mag weg voor 700 euro.
                De lens moet nog 230 euro opbrengen.

Groeten Geert
                BD0316BE
                Canon

Comment

Working...
                X