Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand een Canon 300d? <<Verkocht>>

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iemand een Canon 300d? <<Verkocht>>

Staat hier soms dat ik Sinterklaas ben??? Ik verkoop eerlijk spul, in een goede staat, en verwacht dan ook geen zotte prijzen. 300€ voor de een 300d is belachelijk!! en 150€ voor een nieuwe lens kan er ook niet door hoor.

Perfekte staat, 2400 beeldjes. Eventueel met nieuwe sigma 18-125. Lens doe ik niet los weg!! Anders moet ik toch maar weer een nieuwe kopen.
    Camera 550, met lens 800.
    Last edited by Rudy; 10 oktober 2004, 15:34.

Re: Iemand een Canon 300d?

plak er eens een prijs op ongeveer en welke regio

Comment

Hoe oud is de body en en de lens ? Is er nog garantie op het toestel ? ik veronderstel dat er geen krassen of gebruiksporen zijn ? en ik zou alleen intresse hebben voor body met lens
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
        Perfekte staat, 2400 beeldjes. Eventueel met nieuwe sigma 18-125. Lens doe ik niet los weg!! Anders moet ik toch maar weer een nieuwe kopen.
        Vraagprijs? Weet het ook niet.
        Doe maar een bod in pm.
        Body een half jaar, lens nieuw.
        Geen krassen of gebruikssporen.
        Ik geen geen prijs, ik vraag een bod!!. Dus al die mij om d e prijs vragen , helaas, ik laat het initiatief aan jullie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
          Body een half jaar, lens nieuw.
          Geen krassen of gebruikssporen.
          Ik geen geen prijs, ik vraag een bod!!. Dus al die mij om d e prijs vragen , helaas, ik laat het initiatief aan jullie.
          Ok, minimum prijs:
          300d 550€, met 18-125 800€

Comment

Working...
          X