Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D750 Body + Batterij Grip MB-D16 Sunwayfoto L-Bracket + Tamron 70-200mm f/2.8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [ Nikon ] Nikon D750 Body + Batterij Grip MB-D16 Sunwayfoto L-Bracket + Tamron 70-200mm f/2.8

Beste

Hierbij wil ik mijn Nikon D750 Body (inclusief originele EN-EL15 batterij) + Nikon MB-D16 batterij grip + Sunwayfoto L-Bracket te koop aanbieden.

Alles bevindt zich in zeer goede staat en is altijd zeer goed verzorgd geweest.
    Op de foto zie je ook de Peak Design bevestigingen, deze krijg je er niet bij.

De shutter count staat op slechts 2249 clicks, dit komt voornamelijk omdat ik hoofdzakelijk sport fotografeer en hiervoor gebruik ik mijn D500.
    Dat is ook de reden waarom ik mijn D750 verkoop, ik gebruik hem gewoonweg te weinig.

Mijn vraagprijs is € 1299, op zich niet veel lager dan een nieuwe body, maar je krijgt er wel de batterij grip bij die los € 299 kost, en de L-Bracket komt apart op € 75.

Ook verkoop ik mijn Tamron 70-200mm f/2.8 (A009) voor Nikon, vraagprijs is € 800.

Ik reageer enkel op degelijke biedingen, maar sta steeds open voor vragen en natuurlijk kan het toestel + lens getest worden.

Met vriendelijke groeten
    Sven

Working...
X