Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

For sale canon eos 10d--VERKOCHT*

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: For sale canon eos 10d

En kijk hier eens, dat zijn alle threads gestart door 744, dit ruikt naar een handeltje...
    Mark (300D)

Comment

Enrique,
      Cirox,

Ik zal mijne nek eens uitsteken.

Ik ken 744 niet maar is dit soort post echt nodig. Jullie laten doorschemeren dat hij niet ter goedertrouw is. Zijn deze opmerkingen een toegevoegde waarde geven voor het forum.

En nu ben ik weg want ik ben geen koper voor de 10D en ik ben maar nen junior op het forum
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

Comment

Oeps, mijn reactie was helemaal niet bedoeld om de eerlijkheid van Marc in twijfel te trekken. Ik had zonder na te denken in dit topic gepost (ik had beter een PM gestuurd), waardoor anderen nu misschien denken dat 744 een handelaar is...

Hoewel ik hem verder niet ken, ben ik ervan overtuigd dat hij te goeder trouw is.
        Meer foto's op Mukblog

Comment

Marc is helemaal geen handelaar maar een beetje een twijfelaar en weet nog steeds niet goed wat hij wil .
          Maar Marc is zeker geen handelaar en een eerlijk mens met wie het prettig zaken doen is .

Dit gezegd zijnde

Tubbs

Comment

Jepe,

je hebt gelijk dat deze posts geen toegevoegde waarde zijn voor het forum. Maar in dit deel ervan zijn we allemaal op zoek naar een tweedehands item of proberen iets te verkopen. Nu ben ik wel degelijk in de markt voor een tweedehandse 10D (zie sign.), en schuim ik het forum dus af...

Ik heb ook helemaal niet gezegd dat 744 niet te vertrouwen is of zo. De opeenvolging van posts en antwoorden lijken me gewoon een beetje onbegrijpelijk ... Vandaar m'n opmerking "rara "

Erik

btw: gene schrik voor je nek ...
            www.dedycker.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
              Marc is helemaal geen handelaar maar een beetje een twijfelaar en weet nog steeds niet goed wat hij wil .
              Maar Marc is zeker geen handelaar en een eerlijk mens met wie het prettig zaken doen is .

Dit gezegd zijnde

Tubbs
              Kan ik alleen maar bevestigen
              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Neen, Marc is gewoon een keigoeie kerl.

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs

Dit gezegd zijnde

Tubbs

Comment

jongens stop nu eens met die mens uit te kafferen en als je niet wil kopen ga dan ergens anders zagen maar laat de marc me rust

Edit Mod:
                  Ok, en nu terug on topic please.
                  Last edited by Loesje; 7 oktober 2004, 18:51.
                  goed bezig

Comment

nu of nooit 850euro 2batt 1cf 256mb , ik antwoord enkel via email
                    mvg
                    744@pandora.be

Comment

Re: For sale canon eos 10d--gereserveerd--

VERKOCHT

Comment

Working...
                      X