Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ken 744 niet maar is dit soort post echt nodig. Jullie laten doorschemeren dat hij niet ter goedertrouw is. Zijn deze opmerkingen een toegevoegde waarde geven voor het forum.
En nu ben ik weg want ik ben geen koper voor de 10D en ik ben maar nen junior op het forum
Oeps, mijn reactie was helemaal niet bedoeld om de eerlijkheid van Marc in twijfel te trekken. Ik had zonder na te denken in dit topic gepost (ik had beter een PM gestuurd), waardoor anderen nu misschien denken dat 744 een handelaar is...
Hoewel ik hem verder niet ken, ben ik ervan overtuigd dat hij te goeder trouw is.
Marc is helemaal geen handelaar maar een beetje een twijfelaar en weet nog steeds niet goed wat hij wil .
Maar Marc is zeker geen handelaar en een eerlijk mens met wie het prettig zaken doen is .
je hebt gelijk dat deze posts geen toegevoegde waarde zijn voor het forum. Maar in dit deel ervan zijn we allemaal op zoek naar een tweedehands item of proberen iets te verkopen. Nu ben ik wel degelijk in de markt voor een tweedehandse 10D (zie sign.), en schuim ik het forum dus af...
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat 744 niet te vertrouwen is of zo. De opeenvolging van posts en antwoorden lijken me gewoon een beetje onbegrijpelijk ... Vandaar m'n opmerking "rara "
Marc is helemaal geen handelaar maar een beetje een twijfelaar en weet nog steeds niet goed wat hij wil .
Maar Marc is zeker geen handelaar en een eerlijk mens met wie het prettig zaken doen is .
Comment