Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sandisk ULtra II 1GB

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sandisk ULtra II 1GB

Sandisk ULtra II 1GB, De supersnelle kaart.

Nieuw in orginele verpakking.
    Schrijft 9 mb per seconde, leest 10 mb per seconde.

Inclussief SanDisk RescuePRO recovery software.

125 Euro,-

Re: Sandisk ULtra II 1GB

onmogelijk om die morgenochtend hier te krijgen zekers ? ( omgeving Zaventem
    of omgeving Antwerpen deze avond )

Jo(han)
    Last edited by Jo; 23 september 2004, 14:29.
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Tegenwoordig zie ik hier veel nieuwe members verschijnen , die hier alleen maar "nieuw" materiaal komen verkopen maar waar je voor de rest niets van ziet in andere topics .

De personen in kwestie zullen wel integer zijn en te vertrouwen verkopers .

Maar 'k vind dat handelaars hier niet thuis horen , maar zelf een winkel moeten beginnen of een internetsite .

Voor alles een gepaste plaats .

Mod . Sorry voor weer het off topic gezever.

Threads gestart door u.

- Sandisk ULtra II 1GB
      - Sandisk ULTRA II 256MB
      - Sandisk Ultra II MemoryStickPro 256mb
      - Sandisk Ultra II Memory StickPro 512mb
      - SANDISK ULTRA II Compact Flash 512MB
      - Sandisk CF Ultra II 512mb
      Last edited by dzjee; 23 september 2004, 14:35.
      http://www.dullaert.net

Comment

ook ff off topic dan:

Er wordt hier toch geen reclame gemaakt voor een bepaalde winkel of handelaar? Mocht dit wel het geval zijn dan kreeg je gelijk van mij.

Nu echter wordt 1 bepaald produkt aangeboden aan een zeer mooie prijs. Of die verkoper nu een handelaar is of niet, maakt IMHO weinig uit.

En ik zoek heel hard een kaartje tegen morgenochtend. En dit leek mij een mooie opportuniteit.

Als iemand anders ( dichter bij huis ) er mij eentje aan dezelfde condities kan aanbieden, graag . Ik kom het onmiddellijk halen.

mvgr

Jo(han)
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Misschien heb je wel een beetje gelijk maar als je af en toe elkaar een dienst kunt bewijzen waarom zou dat dan niet kunnen of mogen. Ik ben geen proffesioneel handelaar maar kan af en toe wat kaarten kopen.

Ben overigens wel een trouwe bezoeker (lezer) van het forum sinds ik het heb gevonden.

Mvgr,

Richy.

Comment

Ik heb hier nog een Microdrive 1 GB liggen van Hitachi die heel weinig gebruikt is.Toevallig komt die van dzjee, want ik heb zijn G5 met 1 Gb kaartje gekocht.Ik gebuik echter 512 compact flash en heb die microdrive verder dus niet gebruikt.Gratis doe ik er een cf van 32 Mb en eentje van 8 Mb bij.

Moest je geintereseerd zijn mail me maar.Ik woon in antwerpen maar werk in zaventem dus de keuze aan jou.Anders zet ik hem hier in een topic

Microdrive en de ander CF kaartjes mag je dus hebben voor 100 €
            Last edited by Gleeke; 23 september 2004, 18:10.
            Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

Comment

[Mod]
              Dzjee heeft idd een punt maar we gaan de discussie niet hier in de Koopjeshoek starten. Jullie mogen je hart luchten in Chit Chat
              Dus terug on topic please.

Comment

Richie: PM verzonden

Gleeke: zie e-mail

thks
                Jo(han)

Comment

Is die Sandisk ultra II al verkocht? Indien niet, dan ben ik wel geïnteresseerd (als het tenminste compact flash).

Maarten

Comment

PM voor Meut

Comment

edit [Mod]:

off topic
                      Last edited by Loesje; 25 september 2004, 17:17.
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
                      X